Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی گفت: نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان در آذرماه جاری با محوریت فناوری بازچرخانی آب و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار خواهد شد.

 

عباس شیخ‌الاسلامی، از آغاز هفته پژوهش در استان خراسان رضوی از ۱۰ آذرماه جاری خبر داد و اظهار کرد: در آخرین جلسه شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی تصمیم گرفته شد که امسال هفته پژوهش در استان متفاوت‌تر و با توسعه فناوری و حضور پررنگ‌تر شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی استان، موضوع بازچرخانی آب مسئله بسیار مهمی محسوب می‌شود. امسال تاکید اصلی ما در هفته پژوهش سال ۹۷ بر فناوری، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و بازچرخانی آب خواهد بود. 

مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی با تاکید بر این‌که "فناوری بازچرخانی آب" به عنوان یک موضوع خاص در دستور شبکه جامع دانشگاهی استان در هفته پژوهش سال جاری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: شبکه جامع دانشگاه‌ها با همکاری دانشگاه فردوسی تلاش می‌کنند که امسال موضوع فناوری بازچرخانی آب نظیر سال‌های گذشته تنها محدود به دانشگاه فردوسی نشود، بلکه وارد نمایشگاه پژوهش و فناوری شود و سایر دانشگاه‌های استان نیز در آن مشارکت داشته باشند و همچنین شهرداری نیز در حوزه فرهنگی در این عرصه فعال شود.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.

زهرا آهنگرزاده افزود: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.

 کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴.۷ میلی متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد