Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد آذربايجان شرقي با اشاره به اينکه جامعه محتاج آرامش است و ايثار و از خود گذشتگي لازمه اين مهم است، تصريح کرد: برابر اساسنامه بنياد، ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت جزو مهم‌ترين رسالت بنياد است.
به گزارش خبرگزاري آريا، عباس پورحسن در ديدار با کارکنان بنياد با اشاره به اينکه خدمت به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت افتخاري بزرگ براي همکاران شاغل در بنياد است، گفت: هر آنچه ملت شريف ايران دارد به حرمت خون مطهر شهدا، جانبازان و ايثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه جامعه محتاج آرامش است و ايثار و از خودگذشتگي لازمه اين مهم است، تصريح کرد: برابر اساسنامه بنياد، ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت جزو مهم‌ترين رسالت بنياد بوده و تکريم والدين معظم شهدا، جانبازان و آزادگان از تأکيدات مؤکد مقام معظم رهبري است.
پورحسن افزود: بايد با رعايت دقيق ضوابط و مقررات در انجام امورات جامعه معزز ايثارگري بيش‌ از پيش کوشا باشيم و با اصلاح فرايندها و کاهش ايستگاه‌هاي کاري به انجام امورات سرعت عمل ببخشيم.
وي با اشاره به اينکه تداوم خدمت‌رساني مناسب و اجراي برنامه‌هاي کاري با تمام توان ادامه خواهد يافت، افزود: توجه به آرامش همکاران بسيار حائز اهميت است چراکه اين امر متضمن ارائه خدمات بهتر و سريع‌تر به جامعه هدف خواهد بود.
پورحسن با اشاره به اينکه خدمت به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت افتخاري براي همکاران شاغل در بنياد است، گفت: هر آنچه ملت شريف ايران دارد به حرمت خون مطهر شهدا، جانبازان و ايثارگران است.

درس فداکاري و بردباري را در محضر والدين شهدا مي آموزيم
پورحسن عصر يکشنبه 29 مهر 1397 با حضور در منزل شهيدان «محمد، رضا و يعقوب آذرآبادي‌حق» با خانواده اين شهيدان ديدار و گفتگو کرد.
مديرکل بنياد آذربايجان شرقي در اين ديدار اظهار کرد: يکي از طرق تأثيرگذار اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت و دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب، تجليل و ديدار با خانواده‌هاي معظم شهدا است.
پورحسن افزود: در محضر والدين مکرم شهدا درس‌هاي فداکاري، بردباري، شکرگذاري و به مفهوم واقعي کلمه ايثار را مي‌توان آموخت.
وي ديدار و دلجويي از والدين شهدا را ارج نهادن به ايثارگري‌ها بيان کرد و افزود: حضور در محضر خانواده‌هاي شهدا، يادآوري اين نکته است که استقلال، اقتدار، عزت و عظمت ايران اسلامي را مديون خون شهدا، صبر و بردباري والدين مکرم آنها هستيم.
يادآوري مي‌شود، شهيدان «محمد آذرآبادي‌حق» در عمليات والفجر 4،‌ «رضا آذرآبادي‌حق» در عمليات خيبر و «يعقوب آذرآبادي‌حق» در منطقه جنوب هر سه در سال 1362 به فيض شهادت نائل شدند.
گفتني است، مردم آذربايجان‌شرقي با تقديم بيش از 9 هزار و 800 شهيد و 35 هزار جامعه معزز ايثارگري نقش مؤثري در تاريخ هشت سال دفاع مقدس ايفا کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ايثار آرامش جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان هرمزگان که با حضور خانواده‌ها در جزیره قشم برگزار شد، خانواده را اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی دانست و اظهار کرد: انسان به صورت ذاتی موجودی مدنی و اجتماعی است و خانواده نقش مهمی در این مدنیت ایفا می‌کند.

وی با ذکر این نکته که خانواده امروز در دنیا تقلیل به زندگی در زیر یک سقف پیدا کرده است، عنوان کرد: خانواده دارای اصول و عناصری است که باید به آن توجه داشت چراکه زیر سقف بودن بدون دارا بودن شاخصه‌ها اهمیت زیادی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، آرامش را یکی از اصول اساسی خانواده دانست و بیان کرد: هر عضو خانواده مسئولیت‌هایی را بر عهده دارند. پدر خانواده وظیفه مهم تزریق آرامش و امنیت خانواده‌ها را بر عهده دارد و پس از آن نیز مادر وظیفه بسیار مهمی برای ایجاد فضای امن و آرام خانواده بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، عشق و مودت را یکی دیگر از اصول و بنیان‌های مهم خانواده دانست و گفت: اگر محبت و مودت در خانواده حاکم نباشد، گرمی کانون خانواده را خواهد گرفت. اولین معلم عشق و محبت برای کودکان پدر و مادر هستند؛ چرا که وقتی فرزند عشق و محبت والدین را می‌بیند، همین عشق را به فرزندان خود تزریق خواهد کرد.

وی رحمت را محصول عشق و آرامش دانست و خاطرنشان کرد: رحمت در ابتدا از سوی خداوند نازل می‌شود و لایه‌های مختلف خانواده را در بر می‌گیرد.

کد خبر 6087672

دیگر خبرها

  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری