Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مرتضی فنونی‌ زاده در خصوص بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و السد اظهارداشت: پرسپولیس فردا باید مثل بازی رفت جسورانه بازی کند تا موفق شود. شاگردان برانکو نباید به باد بازی رفت بخوابند بلکه باید هر چه در توان دارند به نمایش بگذارند.


وی افزود: درست است که تیم کمبود بازیکن دارد، ولی باید با این شرایط ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السد بزرگترین مانع پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا است و اگر سرخپوشان این تیم را شکست دهند مسیرشان برای قهرمانی راحت‌تر می‌شود. در مورد ربیع‌خواه هم که تازه از مصدومیت به تمرینات برگشته باید بگویم اگر او بازی نکند بهتر است، چون در شرایط مسابقه نیست و نمی‌شود ریسک کرد.


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم در بازی فردا اولویت پرسپولیس باید دفاع کردن و بعد ضدحمله باشد. اگر شاگردان برانکو مثل دیدار رفت بازی کنند قطعا نتیجه لازم را می‌گیرند. این بازی از فینال آسیا برای پرسپولیس مهم‌تر است و اولین اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه آن‌ها باشد. به نظرم اگر پرسپولیس به فینال برسد کار راحت‌تری نسبت به بازی با السد دارد. تیم‌های شرق آسیا هرچند که فوتبالشان از ما بهتر است، اما همیشه ترسی در وجودشان برای رویارویی با ایرانی‌ها وجود دارد.


فنونی‌زاده در پایان در مورد شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان هم خاطرنشان کرد: اگر می‌بینید که ایران در رده‌بندی قاره آسیا اول است به خاطر پیروزی‌های الکی کی‌روش و تیمش است. تیم ملی ایران اگر با تیم‌های بزرگ بازی می‌کرد و شکست می‌خورد الان اول آسیا نبود و تیمی مثل ژاپن که از هر لحاظی از ما بهتر است اول آسیا بود.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: السد پیشکسوت پرسپولیس محسن ربیع خواه مرتضی فنونی زاده پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس

تیپ های عجیب هواداران در فوتبال دنیا به جذابیتی برای این رشته ردی سکوها بدل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تماشاگران با ماسک‌ها، تزئینات و بعضا قیافه‌های عجیب سعی در جلب توجه عکاسان و خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه ها دارند اما به تازگی در لیگ ایران هم این رقابت شدت یافته است و شاهد ابزار و گریم‌های عجیب و غریب هواداران هستیم. 

در بازی اخیر پرسپولیس ، امیرحسین خیرخواه عکاس سرشناس و پرکار ورزشی ، تصویری جالب از تیپ سرخپوستی یک زن هوادار ثبت کرده که واکنش کاربران را در پی داشته است. 

 

دیگر خبرها

  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • بسکتبال NBA | تایریس مکسی، نیویورک را لرزاند