Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@19:13:19 GMT

برانکو: می خواهیم قهرمان آسیا و جهان باشیم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۲۳۸۵

برانکو: می خواهیم قهرمان آسیا و جهان باشیم

سرمربی پرسپولیس می گوید برد این تیم در قطر تنها یک امتیاز روحی و روانی است.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 12 روز دوشنبه با حضور در سالن نشست خبری فدراسیون فوتبال پاسخگوی خبرنگاران قبل از دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با السد شد.


برانکو در بخش اول صحبت های خود درباره این دیدار گفت: خوشحالم که خبرنگاران زیادی در نشست خبری حضور دارند و به شما خوش آمد می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بهترین روزهای زندگی خود با پرسپولیس را داریم و خوشحال و مفتخر هستیم که برای دومین سال پیاپی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف السد می رویم. در گروهی نیز با السد قطر بازی کردیم و این یک دلیل مهم است که نشان می دهد گروه ما تا چه اندازه سخت و جدی بوده است. افتخار می کنیم که در جمع 4 تیم برتر آسیا هستیم.


وی ادامه داد: این یک موفقیت بزرگ ورزشی برای ما، باشگاه و فوتبال ایران است. برای فردا انتظار یک نمایش زیبای ورزشی و یک خوشحالی ورزشی و استادیوم پر از جمعیت است. شما می دانید که حضور هواداران برای ما چقدر مهم است. هواداران در بردها و شکست ها همراه ما هستند و از همه برای ما مهم تر هستند. طبیعی است که همه کارها و تمرینات، برای هواداران است.


وی درباره السد حریف روز سه شنبه پرسپولیس بیان کرد: ما یک امتیاز نسبت به حریف در بازی رفت داریم اما این تنها یک معنا دارد و آن امتیاز روحی و روانی است ولی ما 90 دقیقه پیش رو داریم. السد تیم بسیار خوب و قوی است که 2-3 سال بازیکنان آن در کنار هم هستند. آنها با جذب گابی تقویت شدند و 8 ملی پوش قطری و بونجاح ملی پوش الجزایری را دارند. دو بازیکن بین المللی مانند ژاوی و گابی نیز در این تیم حضور دارند. بازی السد و استقلال در اینجا را به خاطر داریم و می دانیم که استقلال را شکست دادند و بنابر این ما نیز بازی سختی پیش رو داریم. ما در قطر نشان دادیم که قدرت، دانش و تجربه در کنار توانایی داریم و فردا نیز همه بازیکنان باید عالی ظاهر شوند تا به فینال برویم. به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و از همه مهم تر این است که بازیکنان همگی سلامت هستند. امید عالیشاه البته مشکلات جزئی دارد. ماهینی اکنون در اتاق عمل است تا رباط صلیبی خود را جراحی کند و از همینجا برای او آرزوی سلامتی و موفقیت داریم. انتظار داریم بخشی از انگیزه و جدیت بازیکنان، ماهینی باشد.

 

برانکو در ادامه صحبت های خود بیان کرد: العین 8 گل از الدوحیل دریافت کرد و ما این تیم را حذف کردیم. به این نتیجه و بازیکنانم افتخار می کنم اما می دانم چه واکنشی پیش روی ما است. ما می خواهیم فردا لذت ببریم و به کار خود افتخار کنیم. می خواهیم هواداران و خانواده خود را خوشحال کنیم و طبیعی است که السد همین بلند پروازی را دارد. می خواهیم در فینال بازی کنیم و دوست داریم قهرمان آسیا و جهان باشیم ولی من خواسته ها و انگیزه ها و بلند پروازی هایم مشروع و منطقی است.


ادامه دارد...

لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین

تیم ملی چین در سومین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سنگاپور به برتری چهار بر یک دست یافت تا برانکو و همکارانش در کادر فنی نخستین برد خود را در تیم جدید جشن بگیرند.

برانکو در کادر فنی چین هم همه آن مربیانی که در پرسپولیس و تیم ملی عمان همراهش بودند را کنار خود دارد. یکی از این مربیان فرزاد حبیب اللهی آنالیزور و مربی سابق پرسپولیس است که حالا بیش از هشت سال است که کنار ایوانکوویچ کار کرده و نسبت به خصوصیات اخلاقی و فنی او آشنایی کامل دارد. برانکو هم نسبت به این دستیار ایرانی‌اش اعتماد کامل دارد و بعد از حضور در پرسپولیس و عمان در چین نیز از دانش او استفاده می‌کند.

حبیب اللهی در پایان دیدار با سنگاپور در کنار برانکو، مارکو استیلینوویچ و بازیکنان تیم ملی چین برد شیرینشان را مقابل هواداران جشن گرفتند تا بعد از ناکامی در جام ملت‌ها آنها برای صعود به جام جهانی امیدوار شوند. 

تیم ملی چین در حال حاضر ۷ امتیازی است و بعد از کره جنوبی در رده دوم جدول قرار دارد. دو بازی خردادماه برای برانکو و تیمش که به ترتیب در خانه مقابل تایلند و سپس در خانه کره جنوبی برگزار خواهد شد برای صعود این تیم به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ اهمیت زیادی دارد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • (ویدئو) خلاصه بازی آرژانتین و کارستاریکا؛ جشنواره گل قهرمان جهان