Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: تالار وحدت با برگزاری کارگاه تخصصی"گلابتون دوزی و سرمه‌دوزی"روز سه شنبه یکم آبان ماه از ساعت ۱۱الی۱۳ میزبان دانشجویان رشته‌های مختلف هنری است.

کارگاه تخصصی"گلابتون دوزی و سرمه‌دوزی" از سری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی سومین نمایشگاه لباس عاشورایی است که روز سه شنبه یکم آبان ماه سال جاری با حضور جمعی از دانشجویان رشته‌های مختلف هنری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفاق امیریان مربی کارگاه آموزشی "گلابتون دوزی و سرمه دوزی" است که از ساعت ۱۱الی۱۳ در کارگاه عملی این رشته هنری با محوریت کاربردی بودن این هنر Art روی لباس عاشورایی را به دانشجویان علاقمند آموزش می‌دهد.

تالار وحدت با برگزاری کارگاه تخصصی"گلابتون دوزی و سرمه دوزی"روز سه شنبه یکم آبان ماه از ساعت ۱۱الی۱۳ میزبان دانشجویان رشته‌های مختلف هنری است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز پسر معلم به دختر 5 ساله در دستشویی مهدکودک + عکس تجاوز فجیع به دختر 6 ساله در کنار کانال آب + عکس یک زن با وعده اربعین شهر را به هم ریخت! فیلم لحظه اقدام وحشیانه با یک سگ توسط راننده خودروی زنجانی + تصویر جسد خاشقجی در 3 صندوق سیاه به کنسولگری عربستان برگشت +آخرین عکس قبل از مرگ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی شک رضا از موقعی شروع شد که بیشتر موقع ها شارژ باطری موبایلم خالی بود تصویری زیبا در آسمان کربلا پدید آمد +عکس ماجرای درخواست اعضای دولت از مراجع برای مذاکره با رهبری در موضوع امریکا بدترین سرنوشت برای 2 کودک در رشت + عکس صحنه ای از تصادف واقعی خانم بازیگر ایرانی! + جزییات و عکس گفتگو با 2 فوتبالیست تحصیلکرده تهرانی که ثروتمندان تهرانی را نقره داغ می کردند + عکس این آقای مجری کلاهبردار بود! / او چه رازی داشت؟! ابراهیم وقتی دید نسرین بچه دار می شود چه کرد؟! یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! کوروش در زادگاه خود غریب است ! / روحانی و قانون همه پرسی تصاویر جدید خاشقچی لحظاتی قبل از قتل ۱۲ مرزبان ایرانی ربوده شده سالم هستند +اولین عکس و اسامی رضا رویگری: بی‌پولی باعث شد درمانم را متوقف کنم ! دستگیری جوان شروری که مخفیانه از دختران جوان در خانه اشان فیلم می گرفت خواستگار ناکام آبروی دختر جوان را در اینستاگرام به حراج گذاشت! خاشقجی چند لحظه قبل از مرگ به بن سلمان جواب رد داد و حکم قتل صادر شد! شلیک مرگبار خواستگار شکست خورده به خانم وکیل/ در لنگرود رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه هنر Art تالار وحدت ماه دانشجویان ساعت هنری عکس ایران دختر زندگی قتل فیلم ایرانی اینستاگرام پلیس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده در ۲ روز با هدف کسب مهارت و افزایش توان علمی دانشجویان با همت انجمن علمی مدیریت، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد بابل و همکاری سازمان بورس کشور و کارگزاری آگاه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، برگزار شد.

اساتید این حوزه، سرفصل‌هایی همچون مفاهیم اولیه سرمایه‌گذاری، آشنایی با انواع روش‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مفاهیم پایه در تحلیل تکنیکال و بنیادی و آشنایی با سایت کدال و تی‌اس‌ای را تدریس کردند.

خلیل قنبری، دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد واحد بابل ضمن اعلام مثبت بودن برگزاری دوره، گفت: براساس نظرسنجی انجام شده از شرکت‌کنندکان، نشان از آن دارد که مورد استقبال دانشجویان واقع شده و تقاضای ادامه برگزاری دوره‌های بیشتر را دارند.

وی ادامه داد: از اعضای انجمن برای هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری دوره‌ها، قدردانی می‌کنم و از ریاست واحد، معاونت، اساتید، مسئولین مربوطه، سازمان بورس کشور و کارگزاری آگاه، کمال تشکر را در حمایت و برگزاری این دوره‌ها را دارم.

قنبری خاطرنشان کرد: استقبال شرکت‌کنندگان از برگزاری دوره، سبب ایجاد انگیزه بیشتر بین اعضای انجمن در انجام برنامه‌های مرتبط شد و امیدوارم بتوانیم، هر چه بیشتر در ارتقا علمی دانشجویان با بهره‌گیری از اساتید و مسئولین، گام برداریم.

خبرنگار: ساراسادات حسینی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229186 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز بورس

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود