Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار زاهدان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد مردمی اربعین استان تاکنون 23هزار زائر حسینی از کشور پاکستان وارد سیستان وبلوچستان شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر مهدی نخعی در گفت وگو با عصرهامون اظهار کرد: ستاد مردمی اربعین استان از 21 مهرماه فعالیت رسمی خدمت رسانی به زائران پاکستانی اربعین را آغاز کرد و تا 7 آبان ماه نیز این روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از ابتدای شروع فعالیت تاکنون حدود 23هزار زائر از طریق مرز میرجاوه وارد استان شده و از 5 خدمت اصلی ستاد که شامل اسکان- اطعام- فرهنگی- حمل و نقل و بهداشت و درمان است استفاده کرده اند.


به گفته فرماندار زاهدان تنها شب گذشته تعداد 6هزار و642 زائر وارد کشور شدند که تمامی این زوار در محل های از پیش تعیین شده اسکان یافتند و از آنجا که پیش بینی ورود این حجم زیاد زائر شده بود هیچ مشکلی از لحاظ خدمات رسانی و اسکان این زائران گزارش نشد و مردم استان میزبانی خوبی از زائران پاکستانی داشتند.

وی بیان کرد: علاوه بر زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان، موکب امام حسین اداره کل زندان ها، آستان مقدس شهدای گمنام، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و کمیته امداد نیز در بحث اسکان زوار این ستاد را همکاری کردند و همه جوانب تحت کنترل بود و هیچ مشکلی به وجود نیامد.


فرماندار زاهدان تصریح کرد: این تعداد زائر از طریق 79 دستگاه اتوبوس پاکستانی وارد شدند که الباقی زائران نیز از طریق اتوبوس های ایرانی که توسط ستاد مردمی اربعین مهیا شده بود به زاهدان منتقل و سپس به سمت مرز شلمچه ادامه مسیر خواهند داد.


انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمدعلی بزی گفت: ۶۲ درصد از موتورسیکلت‌سواران درزمان تصادف، به دلیل نداشتن کلاه ایمنی جان خودرا ازدست میدهند که استفاده ازآن میتواند تأثیر بسیارزیادی درکاهش صدمات در تصادفات داشته باشد.
رییس پلیس راهور سیستان و بلوچستان افزود:  با هدف ترغیب استفاده ازکلاه ایمنی وکاهش تصادفات بین موتورسواران بامشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری زاهدان، برنامه ارتقاء ایمنی پدران موتورسوار همیاران پلیس به مناسبت روزایمنی و کارگر در پارک شهر زاهدان برگزار و به تعدادی از پدران موتور سوارهمیاران پلیس کلاه ایمنی وبه همیاران پلیس کارت اهداء شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر بازی‌دراز
  • ارتقای راه‌های سیستان وبلوچستان به بزرگراه نیازمند ۳۰ همت
  • جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • جشنواره خوارزمی، جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال