Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:05:13 GMT

مدال آوران پاراآسیایی خراسان رضوی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۲۹۷۸

مدال آوران پاراآسیایی خراسان رضوی تجلیل شدند

مشهد- ایرنا- همزمان با هفته تربیت بدنی و به مناسبت گرامیداشت 24 مهر 'روز ملی پاراالمپیک' مدال آوران و ورزشکاران خراسان رضوی شرکت کننده در بازیهای پاراآسیایی 2018 اندونزی از سوی اداره کل بهزیستی مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم گفت: هدف از برگزاری چنین برنامه هایی معرفی ورزشکاران موفق و ارائه الگویی مناسب به جامعه معلولان کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدرضا پوریوسف افزود: این موفقیتها با وجود محدودیتهای حرکتی، حسی و محدودیتهای که جامعه برای قشر معلول ایجاد کرده حاصل شده اند لذا بسیار ارزشمند بوده و معرفی هرچه بیشتر آن می تواند موجب تقویت انگیزه سایر اعضای جامعه معلولان برای مشارکت در فعالیتهای ورزشی شود.
وی به نقش کاروان خراسان رضوی در موفقیت کشورمان برای کسب رتبه سوم آسیا در مسابقات پاراآسیایی اشاره و بیان کرد: امروز سایر ورزشکاران معلول استان با وجود همه مشکلات و کمبودها تصمیم بگیرند تا برای دوره بعدی بازیهای پاراآسیایی بتوانند موفقیت بیشتری از این دوره کسب کنند.
طی این مراسم امروز در کنار اجرای برنامه های هنری، یک مسابقه دوستانه گلبال برای ورزشکاران معلول حاضر در سالن شهید بهشتی اجرا و هدایای سازمان بهزیستی نیز به ورزشکاران پاراآسیایی خراسان رضوی اهدا شد.
سومین دوره بازیهای پاراآسیایی در حالی به میزبانی اندونزی در شهر جاکارتا پایان یافت که کاروان ورزشی ایران با کسب 51 مدال طلا، 42 نقره و 43 برنز و ثبت رکورد جدید در مدال آوری با یک پله صعود نسبت به دوره گذشته در جایگاه سوم آسیا ایستاد. خراسان رضوی با اعزام 14 ورزشکار و کسب 21 مدال رنگارنگ نقش به سزایی در کسب این جایگاه داشت.
3221/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد سالم است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: اگرچه میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۴۸ نشانگر هوای «پاک» است، اما شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۸۶ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

او افزود: کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوا در مشهد پاک است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه ها»در خراسان رضوی
  • پیگیری خط کشی و علائم جاده صفی آباد به سمت خراسان رضوی
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • عکس/ پلنگ ایرانی در پارک ملی تندوره خراسان رضوی
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان مهر
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور در شهرستان مهر