Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز پیش در برخی رسانه ها و فضاهای مجازی محلی سیستان و بلوچستان خبری مربوط به مدفون شدن قبور شهدای زهک زیر شن‌های روان انتشار یافته بود که اکنون فرماندار زهک نسبت به آن واکنش داشته است.  مدفون شدن قبور شهدای زهک بر اثر وقوع طوفان های شن

«جمشید رخشانی نسب»، ‌فرماندار زهک  اظهار داشت: هر آنچه داریم از رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان، ایثارگران، شهدا و جانبازان سرافراز است که در طول ۸ سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این مطلب که در حال حاضر به دلیل عدم حضورش در منطقه درجریان کم و کیف انباشت شن و ماسه در قبور مطهر شهدا در روستاهای یادگار و اشترک نیست، افزود: فردا به محض حضور مسأله را از طریق رئیس بنیاد شهید شهرستان پیگیری خواهم کرد.
گفتنی است ، خشکی رودخانه هیرمند و دریاچه هامون طوفان‌های شن و گردوغبار مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده است، اما می طلبد تا مسئولین مربوطه بیش از پیش برای رفع این معضلات چاره اندیشی کنند.

---


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب