Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از بازداشت سارق سریالی گوشواره‌های دختربچه‌ها در شرق تهران خبر داد. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ اجتماعی پلیس حوادث نظرات

سرهنگ منصور حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر دستگیری سارق سریالی گوشواره دختربچه‌ها درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی سرقتهای سریالی گوشواره از دختربچه‌ها در شرق تهران، مأموران عملیات کلانتری 144 برای بازداشت سارق دست به کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس خاطرنشان کرد: مأموران در بررسی اولیه متوجه شدند سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پالس سفیدرنگ در پارکها و فضای سبز اقدام به سرقت گوشواره دختربچه‌ها کرده و پس از سرقت از محل متواری می‌شود که تیم عملیات کلانتری در چند منطقه برای بازداشت وی فعال شدند.

وی افزود: سارق ساعت هشت شب با موتورسیکلت در محدوده استحفاظی این کلانتری اقدام به سرقت گوشواره از یک دختربچه کرد که با هوشیاری مأموران کلانتری زمین‌گیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

حشمتیان با بیان اینکه سارق در ابتدا منکر سرقت بود، گفت: پس از مواجهه حضوری با مالباختگان، سارق به سرقت گوشواره دختربچه‌ها اعتراف کرد و گفت که حدود دو ماه با همدستی خانمی حدوداً 27 ساله در محله‌هایی مانند خاکسفید، تهرانپارس، قنات‌کوثر و... اقدام به سرقت می‌کرده و اموال مسروقه را در تهرانپارس به فرد دیگری می‌فروخته است.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس تصریح کرد: در ابتدا 12 شاکی با حضور در کلانتری سارق را شناسایی کرده که وی برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد و طی بررسیهای تکمیلی به 45 فقره سرقت در طی 4 ماه اعتراف کرد و تحقیقات بیشتر از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,21,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد