Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@23:45:43 GMT

آیاتی از سوره «نور» با صدای امید حسینی‌نژاد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۳۲۶۹

آیاتی از سوره «نور» با صدای امید حسینی‌نژاد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امید حسینی‌نژاد، قاری برتر کشور در حرم مطهر رضوی به تلاوت آیات 35 و 36 سوره «انسان» و همچنین آیات سوره «کوثر» پرداخته است.

صوت این تلاوت که بر مضامینی از جمله تجلی نور الهی و گسترش یافتن این نور نسبت به ظلمت‌های شیطانی تأکید دارد، در قسمت زیر ارائه می‌شود.

دانلود

انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فعالیت های قرآنی صوت تلاوت امید حسینی نژاد حرم مطهر رضوی سوره نور کوثر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ درصحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی برپا میشود.   این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.     در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.    زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانندبرای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی  در این مکان حضور یابند.   امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است