Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان با میانگین سنی ۲۷ سال در پنجاهمین دوره رقابت‌های جهانی مجارستان شرکت می‌کند. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در ترکیب تیم ایران محمدرضا گرایی, فرنگی‌کار شیرازی در وزن 67 کیلوگرم با 22 سال سن جوانترین و مسلم نادری خادم فرنگی‌کار اهل مشهد در وزن 55 کیلوگرم با 36 سال سن با تجربه‌ترین عضو تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد مردانی در وزن 60 کیلوگرم اهل ایذه متولد سال 1371، محسن حاجی‌پور در وزن 63 کیلوگرم 30 ساله اهل آمل، محمدعلی گرایی در وزن 72 کیلوگرم ساکن شیراز 24 ساله، پژمان پشتام در وزن 77 کیلوگرم، متولد سال 1372 اهل تهران، سعید عبدولی، زاده اندیمشک و متولد سال 1368 در وزن 82 کیلوگرم، حسین نوری و مهدی علیاری متولدین سال های 1369 و 1367 به ترتیب اهل شهرهای کرج و شهریار در اوزان 87 و 97 کیلوگرم و شهاب قوره جیلی در وزن 130 کیلوگرم اهل شهرقدس و متولد سال 1368 سایر اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی مجارستان هستند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران از روز پنج‌شنبه (3 آبان‌ماه) با میانگین سنی 27 سال سن، در رقابت‌های جهانی مجارستان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

R7878/P1435/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی ایران کشتی فرنگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف تیم ملی کشتی آزاد که هنوز نتوانسته در 57 کیلوگرم سهمیه المپیک را به دست بیاورد، کشتی فرنگی ایران که در مسابقات جهانی 2023 هم یک سهمیه بیشتر از آزادکاران کسب کرده بود، در بیشکک پرونده کسب سهمیه را بست.

امروز در اوزان 77 و 87 کیلوگرم دو نماینده ایران یعنی امین کاویانی نژاد و علیرضا مهمدی روی تشک رفتند و بدون هیچ شک و شبهه‌ای با صعود به فینال سهمیه‌های این دو وزن را برای ایران کسب کردند.

بدین ترتیب تیم حسن رنگرز هر شش سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده و دغدغه‌ای از این بابت در فاصله سه ماه مانده تا المپیک نخواهد داشت. 

در 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد، در 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی، در 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد، در 87 کیلوگرم علیرضا مهمدی، در 97 کیلوگرم هادی ساروی و در 130 کیلوگرم امین میرزازاده موفق به کسب سهمیه برای ایران شده‌اند، اما باید دید حسن رنگرز طبق چرخه‌ای که تعریف کرده بود، همچنان نیازی به آزمون و خطا در اوزان المپیکی دارد یا همان نفراتی که موفق به کسب سهمیه شدند را به المپیک 2024 اعزام می‌کند.

به هر حال با توجه به قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا و کسب سهمیه‌های کامل، به نظر می‌رسد فرنگی کاران ایرانی هم کمتر از آزادکاران امید به درخشش و کسب مدال در المپیک پاریس نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • تیم ملی کشتی فرنگی با سهمیه کامل در المپیک ؛ رشادت کاویانی و مهمدی در بیشکک
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • مهمدی ششمین فرنگی کار المپیکی ایران
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید