Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، رژیم صهیونیستی «عدنان غیث» استاندار قدس اشغالی و «جهاد الفقیه» مدیر اطلاعات قدس را به اتهام آدم‌ربایی بازداشت کرد. 

وکیل مدافع این دو مسئول فلسطینی گفته است که آنها به دلیل سوء ظن در مورد کمک به آدم‌ربایی یکی از ساکنان قدس اشغالی بازداشت شده‌اند. وی افزود که این دو مسئول اتهامات وارده را کاملا تکذیب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دولت خودگردان فلسطین بازداشت مقام‌های فسطینی را آدم‌ربایی توصیف و آن را محکوم کرده است اما در مورد اتهام‌های منتسب به این دو نفر توضیحی نداده است.

«صائب عریقات» مقام برجسته فلسطینی با صدور بیانیه‌ای خواستار آزادی دو مقام فلسطینی مذکور شده است.

در گزارش شبکه ۱۳ اسرائیل آمده است که فلسطینی مقیم قدس که دو هفته قبل ربوده شده، کارت شناسائی اسرائیل و تابعیت امریکا را داشته است. 

سخنگوی سفارت آمریکا در پاسخ به پرسشی درباره این گزارش گفت: «ما گزارش‌هایی را دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه دولت فلسطین یک شهروند آمریکائی را بازداشت کرده است. اگر یک شهروند آمریکا در خارج در حبس یا بازداشت باشد،‌ وزارت خارجه آمریکا از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد».    

سخنگوی سفارت آمریکا از ورود به جزئیات موضوع طفره رفته و دلیل آن را به حفظ حریم شخصی نسبت داد. 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پلیس نیویورک تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه ییل در کنکتیکت و دانشگاه نیویورک در منهتن را سرکوب و ده‌ها نفر را بازداشت کرد.
 
این اقدام پس از آن صورت گرفت که دانشگاه کلمبیا کلاس‌های حضوری روز گذشته را به دلیل اعتراضات لغو کرد.
 
تظاهرکنندگان خیابان اطراف محوطه دانشگاه ییل را مسدود کردند و خواستار توقف تولید تسلیحات نظامی شدند. به گزارش روزنامه ییل دیلی نیوز که توسط دانشجویان اداره می‌شود، پلیس بیش از 45 معترض را دستگیر کرد.
 
تظاهرات در دانشگاه ییل، کلمبیا، دانشگاه نیویورک و دیگر دانشگاه‌های سراسر کشور در واکنش به تشدید درگیری‌های اسرائیل و فلسطین، پس از حملات مرگبار رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در 7 اکتبر همچنان ادامه دارد.
 
از زمان آغاز حملات اسرائیل علیه نوار غزه در 7 اکتبر 2023 تا کنون، بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر نیز مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک