Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد ؛‌ نظامیان روسی برای شرکت در رزمایش و دوره آموزشی مشترک با نظامیان پاکستانی با عنوان «دروزبه 3» وارد پاکستان شدند.
روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد: این دوره آموزشی سومین دوره از همکاری های آموزشی – نظامی میان ارتش دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که اولین دوره مشترک در سال 2016 در پاکستان و دوره دوم در سال 2017 در روسیه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نظاميان روسي رزمايش پاکستان دوره آموزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آلمان با بیش از ۳هزار نیرو در رزمایش‌های بزرگ ناتو در ماه مه ۲۰۲۴ که از امروز در لیتوانی و در مجاورت مرز روسیه آغاز شده است، شرکت خواهند کرد.

این رزمایش‌ زیرمجموعه رزمایش‌های بزرگ «مدافع ثابت‌قدم ۲۰۲۴» است که از اواخر ژانویه آغاز شد. لیتوانی با منطقه «کالینینگراد» روسیه و متحد نزدیک این کشور یعنی بلاروس، مرز مشترک دارد.

برلین در اقدامی جداگانه، اوایل ماه جاری روند پیاده‌سازی برنامه‌ خود جهت استقرار دائمی یک تیپ زرهی مجهز را در لیتوانی آغاز کرد. مسکو این برنامه را تهدید و نیازمند اتخاذ «تدابیر ویژه» توصیف کرده است.

رزمایش ارابه‌ غول‌پیکر(Grand Quadriga۲۰۲۴) که قرار است تا پایان ماه مه به اتمام برسد، با مشارکت ۲۰۰ فقره ادوات و تسلیحات سنگین ارتش آلمان از جمله تانک‌های لئوپارد و پوما و همچنین خودروهای زرهی باکسر برگزار خواهد شد. ارتش لیتوانی پنجشنبه هفته گذشته در بیانیه‌ای نوشت که «محوریت این رزمایش جابه‌جایی دو لشکر از مرکز به شرق اروپا خواهد بود.»

کد خبر 6086557

دیگر خبرها

  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • ورود اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت