Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:24:34 GMT

تسلیت فرمانده سپاه به سردار حاجی‌زاده

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۳۵۳۹

تسلیت فرمانده سپاه به سردار حاجی‌زاده

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت "حاج محمد تقی حاجی زاده " پدر سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا ، متن پیام سرلشکرجعفری به این شرح است:

برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده

 فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه

سلام علیکم

 خبر درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم "حاج محمد تقی حاجی زاده" واصل و موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آن پدر سفر کرده را همان بس که در سایه سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) و در بیت پر صفا و معنوی خویش مجاهد مردی ولایتمدار تربیت نمود که با روحی سترگ و انقلابی و با عمل به تکلیف الهی، همواره در میادین و جبهه های خطیر پاسداری از انقلاب _ چه در آوردگاه هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن _در قامت یک مجاهد فی سبیل الله و فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش آفرینی های برجسته خود، امروز در صف پیشتازان و طلایه‌دارانی است که اقتدار نیروهای مسلح و عزت نظام اسلامی را رقم زده‌اند و بی شک این مهم ثمره تربیت آن پدر مومن، فاضل و فداکاری است که اینک به پاس این توشه بس گران در جوار رحمت واسعه حضرت حق آرمیده است.

 اینجانب فقدان آن فقید سعید را به جنابعالی و بیت مصاب تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای شما و بستگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت، عزت و سعادت مسئلت می نمایم .

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پيام تسليت سردار حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد