Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسۀ کمیتۀ مدیریت شرکت، پس از استماع گزارش مدیران نواحی و بخش های مختلف شرکت تصریح کرد: در بازدید از خطوط تولید و ملاقات حضوری با همکاران نواحی، تعلق خاطر و تعهدسازمانی نزد تک تک آنها به خوبی مشهود بود.

به گزارش تابناک، مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسۀ کمیتۀ مدیریت شرکت، پس از استماع گزارش مدیران نواحی و بخش های مختلف شرکت تصریح کرد: در بازدید از خطوط تولید و ملاقات حضوری با همکاران نواحی، تعلق خاطر و تعهدسازمانی نزد تک تک آنها به خوبی مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه کارکنان شرکت به کار خود و حل مسائل شرکت علاقه و تعصب دارند بسیار ارزشمند است؛ بنابرایــــن باید با ارتقــــــای سطـــــح رضایتمندی نیروی انسانی شرایطی فراهم کنیم تا ایشان نیز با فراغ بال و تعهد بیشتر به تولید و ایجاد ارزش افزودۀ اقتصادی برای کشور همت گمارند.

وی افزود: در گروه فولاد مبارکه دائما به بهره برداری رسیدن طرحهای توسعه و کسب موفقیت‌های متعدد در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را شاهد بوده‌ایم؛ ازاینرو اذهان عمومی با آگاهی از عملکرد این شرکت باور دارد که این شرکت پویا و زنده است. در اینجا وظیفۀ ما این است که این پویایی را با توسعه و تنوع محصولات و با مطالعۀ بیشتر بازارهای داخلی و جهانی حفظ کنیم.

مهندس عظیمیان در ادامۀ سخنان خود خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه برای حضور مقتدرانه‌تر در بازارهای جهانی، نه تنها خود را به حضور صرفا سنتی محدود نکرده، بلکه در تلاش است با استفادۀ بیشتر از فناوریهای روز دنیا پویایی خود را بیش از هر زمان دیگر ارتقا دهد. به طور قطع، در ادامۀ این مسیر موفقیت آمیز، با کمک هم برای تولید بیشتر و تکمیل زنجیرۀ تولید از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید آنقدر قوی باشیم که تحولات جهانی و بازار هیچ تأثیر منفی بر روند کار شرکت نداشته باشد، افزود: باید شرکت را برای مواجهه با هر شرایطی آماده کنیم که این کار در سایۀ همکاری و هم اندیشی همۀ کارکنان حاصل خواهد شد. در این خصوص باید با دقت و ظرافت، موارد و موانع احتمالی را ارزیابی و آنها را از پیش رو برداریم و به خوبی این مسئولیت خطیر را به سرانجام نیک برسانیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه روند توسعه و پیشرفت فولاد مبارکه را به مسابقۀ دو امدادی تشبیه و تأکید کرد: انسانهای شریف زیادی از بدو تأسیس این شرکت زحمت کشیده‌اند تا فولاد مبارکه به بزرگترین گروه فولادسازی کشور و خاورمیانه تبدیل شود؛ بنابراین ضمن قدردانی از این زحمات باید تلاش کرد تا این روند تعالی همچنان ادامه یابد.
وی با تأکید بر مسئلۀ ایمنی در کار گفت: باید به یاد داشته باشیم که خانواده‌های کارکنان بر این باورند که در سایۀ الطاف خداوند، سیستم و مدیریتی در نظر گرفته شده تا ایمنی و سلامت کارکنان در شرکت همواره پایش شود. توجه به این موضوع مانند هر مسئولیت ملی و شرعی بر دوش همۀ افراد است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد