Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تحولات بازار مرغ اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 6 هزار و 500، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 8 هزار و 750، توزیع درب واحد های صنفی 8 هزار و 950 و خرده فروشی 9 هزار و 800 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر را 8 هزار و 800 و ران مرغ بدون کمر را برابر با قیمت مرغ 9 هزار و 800 تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلوگرم سینه با کتف 18 هزار، سینه بدون کتف 19 هزار و فیله مرغ 20 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: آخرین تحولات بازار مرغ و ماهی/ قیمت مرغ به ثبات رسید

یوسف خانی همخوانی عرضه و تقاضا را دلیل اصلی ثبات قیمت مرغ در چند روز اخیر در بازار اعلام کرد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در پایان از رکود حاکم بر بازار مرغ خبر داد و گفت : با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که بازار مرغ طی روزهای آتی همچنان در رکود به سر برد.

انتهای پیام/

ثبات قیمت مرغ در بازار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مرغداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

ان فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا