Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اعلام خبر دستگیری یک زن مرتبط با حادثه تروریستی اهواز می‌گوید در این رابطه تا به حال هیچ فعال مدنی بازداشت نشده است. آفتاب‌‌نیوز : غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان درباره بازداشت عوامل مرتبط با حادثه تروریستی اهواز با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهوری فرمودند که باید دنباله‌های عوامل این حادثه تروریستی دستگیر شوند،‌ می‌گوید: در بین بازداشت‌شدگان، فعال مدنی و کودک نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش بر این است که برای فعالان مدنی و سیاسی مشکلی پیش نیاید و ما بحثی روی فعالان سیاسی و مدنی نداشتیم.
شریعتی با بیان اینکه باید اطلاعات بیشتر درباره بازداشت‌شدگان حادثه تروریستی اهواز را از رئیس کل دادگستری پرسید، اعلام می‌کند که در بین دستگیرشدگان یک زن وجود دارد، اما هیچ کودکی بازداشت نشده است.
طی روزهای گذشته اطلاعیه‌هایی صادر شده بود که در آنها ادعای بازداشت‌ گسترده فعالان مدنی و سیاسی در استان خوزستان پس از حمله اهواز مطرح و از وضعیت آن‌ها ابراز نگرانی شده بود. در این اطلاعیه‌ها ادعا شده بود که در مواردی کودکان و زنان نیز بازداشت شده‌اند.
منبع: ایرنا کد خبر: ۵۵۲۲۷۷ تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خوزستان حادثه تروریستی حادثه تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تایید مشکل کمبود شیرخشک در داروخانه‌های خوزستان گفت: یکی از دلایل کمبود شیر خشک در استان، پرداخت نکردن مطالبات داروخانه‌ها بابت یارانه سهم ارز شیر خشک است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، چندی است که شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان کمیاب شده و خانواده‌ها به‌سختی می‌توانند شیر خشک لازم برای نوزادان خود را تهیه کنند. این مساله باعث اعتراض و گلایه‌مندی برخی از مردم استان بویژه در اهواز شده است. 

مسعود مهدوی نیا؛ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این خصوص گفت: یکی از دلایل کمبود شیر خشک در خوزستان، پرداخت نکردن مطالبات داروخانه‌ها بابت یارانه سهم ارز شیر خشک است.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار، نیاز خوزستان 600 هزار قوطی شیرخشک در ماه برآورد شده است، افزود: اما به دلیل افزایش نرخ شیر خشک و پرداخت نشدن سهم یارانه ارزی که باید توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حساب داروخانه‌ها واریز شود، این میزان شیر خشک برای استان فراهم نشده است.

مهدوی‌نیا ادامه داد: عملا داروخانه‌ها به دلیل عقب افتادن سهم دارویی طرح دارویار و بدعهدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در پرداخت به مدت چهار ماه، نقدینگی داروخانه‌ها به حداقل رسیده و توان مالی لازم برای تامین شیر خشک را ندارند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: توزیع دوباره شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • پیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهان
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • صهیونیست‌ها ۳ هزار فلسطینی را از غزه ربودند