Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:33:01 GMT

تلاش ستاره رئال برای پیوستن به یوونتوس +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۳۸۲۵

تلاش ستاره رئال برای پیوستن به یوونتوس +عکس

نشریه توتو اسپورت، نزدیک به باشگاه یوونتوس مدعی شده که مارسلو، مدافع رئال مادرید قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی، راهی یوونتوس شده تا در کنار رونالدو به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش مشرق، توتو اسپورت در تیتر یک امروز خود، چنین ادعایی را مطرح کرده و مدعی شده که این انتقال که در تابستان نیز صحبت از انجامش بود، حالا شانس بالایی برای نهایی شدن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این نشریه توضیح داده که ستاره برزیلی رئال به باشگاه اعلام کرده که قصد جدایی دارد و از طریق ایجتش، قصد دارد مذاکراتی را انجام دهد تا به یوونتوس پیوسته و در کنار رونالدو به فوتبالش ادامه دهد.

به علاوه یووه نیز از این انتقال استقبال می‌کند و قصد جذب ستاره 30 ساله را دارد، هر چند حضور او، کار الکس ساندرو را مختل خواهد کرد.

مارسلو بیش از 500 بازی برای سپیدپوشان از زمان پیوستنش به این تیم در سال 2007 انجام داده و 4 قهرمانی لالیگا و 4 قهرمانی چمپیونزلیگ با این تیم به دست آورده است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین رئال مادرید سری A ایتالیا فوتبال لالیگا مارسلو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه روبروی لوریان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و ۳ امتیاز دیگر را هم در این فصل به دست آورد.

امباپه ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و یک پاس گل هم برای عثمان دمبله ارسال کرد که دو گل دیگر پاری سن ژرمن را در این بازی به ثمر رساند.

این ستاره فرانسوی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش را به ۴۳ گل برساند و این بدین معناست که او از بهترین رکوردش که به ثمر رساندن ۴۲ گل در فصل 21-2020 بود عبور کرد

این بازیکن در این فصل در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته و موفق شده ۴۳ گل به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که حالا کادر فنی، مدیران و هواداران رئال مادرید بی صبرانه منتظر حضور و درخشش او در این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد