Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته روند تزریق ارز صادراتی به سامانه نیما با کاهش رو به رو بود و عرضه ارز در سامانه نیما نسبت به میانگین هفته های اخیر نزولی بوده است. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بررسی عملکرد سامانه نیما نشان میدهد، روز گذشته حدود 17 میلیون یورو انواع ارز صادراتی در بازار ثانویه تزریق شده است که این میزان نسبت به روز ما قبل آن با کاهشی نزدیک به 50 میلیون دلار همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، روز 28 مهر ماه نزدیک به 77 میلیون یورو ارز به این بازار تزریق شده بود. همچنین روز 25 مهرماه نزدیک به 156 میلیون یورو ارز به این بازار تزریق شده بود.

 

نرخ میانگین فروش در سامانه نیما حدود 9200 تومان است که نسبت به روز قبل با کاهش 300 تومانی رو به رو شده است. به این ترتیب روند قیمتی ارز حاصل از صادرات همچنان در مسیر نزولی قرار دارد.

انتهای پیام/

R1389/P1012122/S7,77/CT7 واژه های کاربردی مرتبط قیمت ارز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت ارز قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با کاهش قیمت اونس طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران کاهش یافت.

بر همین اساس، هر گرم طلای ۱۸عیار با کاهش ۸۶ هزار تومانی، ۳ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز ۱۵ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر، در بازار سکه قیمت سکه امامی ۹۰۷ هزار تومان کاهش یافت. به این ترتیب، قیمت سکه امامی به ۴۲ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان رسید.

نیم سکه نیز ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲۰۰ هزار تومان افت قیمت داشت. در حال حاضر نیم‌سکه ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

۲۲۳۳۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898795

دیگر خبرها

  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد