Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تا به امروز سه هزار و۳۰۰ نفر زائر از کشورهای آذربایجان ،گرجستان و روسیه توسط ۶۶ دستگاه ناوگان از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار عازم کربلای معلی شدند. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی رحمتی پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال از زائران اتباع خارجی در پایانه مرزی بیله‌سوار  اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و300 نفر زائر از کشورهای آذربایجان ،گرجستان و روسیه توسط 66 دستگاه ناوگان از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار عازم کربلای معلی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل با بیان اینکه سال گذشته در همین مدت سه هزار و700 نفر زائر با 73 دستگاه ناوگان از این مرز اعزام شده بودند، افزود: خوشبختانه امسال نیز از 23 مهرماه این پایانه آماده پذیرایی از میهمانان اربعین حسینی است و تا سوم آبان‌ماه نیز خدمت‌رسانی به زائران آذری ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تردد این زائران  بدون هیچ مشکلی در پایانه مرزی بیله‌سوار و شلمچه با امنیت کامل در جریان است و این روند نیز در حال افزایش بوده و هیچ گونه محدودیتی در این مرز برای این زائران در نظر گرفته نشده و بازگشت این زوار پس از اربعین حسینی به کشور آذربایجان از طریق همین محل و پایانه مرزی بیله‌سوار انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: موکب عزاداری در مرز بیله‌سوار با هدف پذیرایی از زائران جمهوری آذربایجان و گرجستان این بار در پایانه مرزی و در یک شرایط مناسب‌تر راه‌اندازی شده و در نمازخانه جدیدالاحداث نیز  پذیرای زائران هستیم.

رحمتی با اشاره به برنامه‌ریزی و هماهنگی برای انتقال زائران کشورهای خارجی به کربلای معلی از طریق ناوگان حمل و نقل استان گفت: ما بدون هیچ گونه مشکلی در تامین وسایل نقلیه مسافری و امکانات مورد نیاز زائران سعی داریم به بهترین شکل در خدمت زوار حسینی از اهالی استان و کشورهای دیگر باشیم.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل اظهار کرد: به همت راهداران در منطقه در فاز دوم پایانه مرزی بیله‌سوار یک مسجد با زیربنای 400 متر مربع برای برپایی موکب و پذیرایی از زائران سرور و سالار شهیدان احداث شده است.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6098169

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند