Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلینیک مددکاری و مشاوره‌ای بهزیستی شهرستان دیر با کارگاه غربالگری بینایی سنجی و پیشگیری از تنبلی چشم با سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد ریال افتتاح شد. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ استانها بوشهر نظرات

محمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر دیر با بیان اینکه این کلینیک با هدف ارائه خدمات مددکاری و ارتقای سطح خدمات عمومی به مددجویان ایجاد و راه اندازی شده است اظهار داشت: کلینیک غربالگری بینایی سنجی بندر دیر آماده ارائه خدمت به صورت رایگان به مددجویان در شهرها و روستاهای دیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بهزیستی شهرستان دیر افزود: این کلینیک با کارگاه پیشگیری از تنبلی چشم آغاز بکار کرده که در شهرهای دیر، بردخون، آبدان، دوراهک، بردستان و روستاهای تابعه از کودکان بین سه الی شش ساله معاینه چشم به‌عمل می‌آورد.

وی با بیان اینکه 26 مهد کودک با یک‌هزار و 900 کودک از خدمات این کلینیک بهره‌مند می‌شوند افزود:  آن دسته از کودکانی که مشکل بینایی و نیاز به عینک و یا عمل جرایی دارند به‌طور رایگان معالجه می‌شوند.

رئیس بهزیستی دیر با بیان اینکه تا پایان سال همه کودکان  شهرها و روستای دیر تحت پوشش معاینه قرار می‌گیرند گفت: سازمان بهزیستی برنامه‌های متنوع و مختلفی را در راستای پیشگیری از معلولیت‌ها  انجام می‌دهد که غربالگری بینایی سنجی از آن جمله است.

کرمی با اشاره به سرمایه‌گذاری 1.5 میلیارد ریالی برای ایجاد سیستم پیشگیری از بیماری چشم در این کلینیک مددکاری بیان کرد: این کلینک مجهز به دستگاه‌هایی است که قابلیت تست غربالگری بینایی سنجی کودکان گروه هدف 2 تا 6 سال دارد.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • دستیابی به دانش فنی نسل جدید دستگاه طیف سنجی لیزری
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری