Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@02:52:52 GMT

نشانه های قارچ ناخن

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۴۲۲۹

نشانه های قارچ ناخن

رکنا: این علائم بیانگر قارچ ناخن است.

عفونت قارچی ناخن همیشه دردناک نیست اما می تواند موجب تغییررنگ ناخوشایند ناخن ها شود که با خارش در اطراف انگشتان پا همراه است.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از شایع‌ترین علامت های عفونت های قارچی ضخیم شدن و تغییر رنگ ناخن هاست. عفونت‌ها معمولا در لبه ناخن‌ها شروع به رشد کرده و در صورت عدم درمان، تمامی ناخن را دربر گرفته، سپس ناخن‌ها شکننده و زرد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن درماتولوژی آمریکا علائم عفونت قارچی ناخن را موارد زیر عنوان می کند:

- ناخن های که زرد یا قهوه ای می شوند که از نوک ناخن شروع شده و سپس به تمام ناخن سرایت می کند. این ناخن ها ممکن است شکننده بوده و از وسط نصف شوند.

- جمع شدن آشغال زیرناخن ها که در نهایت موجب جدایی ناخن از بستر ناخن می شود.

- بافت پودری شکل، نرم یا خشک ناخن ها.

در برخی از موارد عفونت های قارچی بسیار گسترش نیافته و در مراحل ابتدایی خود هستند لذا می‌توان بدون دارو، تنها با تمیز و خشک نگه داشتن پا و همچنین کوتاه نگه داشتن ناخن‌های پا به سادگی از این عفونت رهایی یافت. اما اگر ناخن هایتان از حالت طبیعی خارج شده و ظاهر بدی به خود گرفته، بهتر است سریعا به پزشک Doctor مراجعه نمایید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رسوایی جدید دیگر اعضای شورای شهر این بار در استان تهران! وحشت مسافران هواپیما در پرواز تهران - خارگ / رعد و برق خطر داشت تجاوز پسر معلم به دختر 5 ساله در دستشویی مهدکودک + عکس تجاوز فجیع به دختر 6 ساله در کنار کانال آب + عکس یک زن با وعده اربعین شهر را به هم ریخت! ۱۲ مرزبان ایرانی ربوده شده سالم هستند +اولین عکس و اسامی جسد خاشقجی در 3 صندوق سیاه به کنسولگری عربستان برگشت +آخرین عکس قبل از مرگ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی ماجرای درخواست اعضای دولت از مراجع برای مذاکره با رهبری در موضوع امریکا بدترین سرنوشت برای 2 کودک در رشت + عکس صحنه ای از تصادف واقعی خانم بازیگر ایرانی! + جزییات و عکس گفتگو با 2 فوتبالیست تحصیلکرده تهرانی که ثروتمندان تهرانی را نقره داغ می کردند + عکس ابراهیم وقتی دید نسرین بچه دار می شود چه کرد؟! یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! تصاویر جدید خاشقچی لحظاتی قبل از قتل رضا رویگری: بی‌پولی باعث شد درمانم را متوقف کنم ! دستگیری جوان شروری که مخفیانه از دختران جوان در خانه اشان فیلم می گرفت خاشقجی چند لحظه قبل از مرگ به بن سلمان جواب رد داد و حکم قتل صادر شد! شلیک مرگبار خواستگار شکست خورده به خانم وکیل/ در لنگرود رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قهوه پزشک Doctor دارو درمان رهایی خبرنگار جدایی قارچ ناخن عکس ایران دختر زندگی فیلم قتل ایرانی اینستاگرام پلیس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه های انسان با کرامت و کریم چیست؟

به گزارش خبرنگار مهر، کلیپی در حال حاضر از حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که این استاد حوزه علمیه در آن کلیپ به بیان نشانه‌های انسان با کرامت و کریم می‌پردازد.

در ادامه این کلیپ تقدیم مخاطبان می‌شود:

کد خبر 6085533 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نشانه های انسان با کرامت و کریم چیست؟
  • علایم و نشانه‌های مالاریا چیست؟
  • مراقب «کلاهک‌های مرگ» باشید
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • علائم و نشانه‌های مالاریا (اینفوگرافی)
  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو