Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:16:26 GMT

رهیاب: آبگرفتگی معابر، زندگی مردم را فلج کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۴۲۳۰

رهیاب: آبگرفتگی معابر، زندگی مردم را فلج کرد

اهواز - ایرنا- پایگاه خبری رهیاب گزارشی با عنوان 'آبگرفتگی معابر زندگی مردم را فلج کرد' منتشر کرد.

از بعد از ظهر یکشنبه، وزش شدید باد به همراه بارش شدید باران و رعد و برق در استان خوزستان موجب آبگرفتگی معابر شهری به ویژه در اهواز شد.
آبگرفتگی معابر پس از بارش باران در خوزستان یکی از مشکلات قدیمی این استان است که پس از چند میلیمتر بارندگی موجب فلج کردن زندگی شهری و مختل کردن تردد شهروندان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این وضعیت در شهرهای ماهشهر، بندرامام و هندیجان، سبب تعطیلی مدارس نوبت صبح دوشنبه در این سه شهر شد.

**اسکان اضطراری 200 زائر در چذابه

همچنین بارندگی شدید در مرزهای شلمچه و چذابه که مسیر حرکت زائران اربعین هستند، موجب وارد آمدن خساراتی به موکب های پذیرایی شده است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان شب گذشته به کمک 6 تیم 5 نفره، به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه امداد رسانی شد.
علی خدادی افزود: به 200 زائر نیز در مرز چذابه، اسکان اضطراری داده شد.


**تنگی نفس 10 دانش آموز رامشیری

وزش باد شدید پیش از آغاز بارندگی ها در برخی شهرها مانند رامشیر، موجب ایجاد مشکلات تنفسی برای شهروندان این شهرها شد.

فرماندار رامشیر در این باره گفت: ظهر روز گذشته در پی وقوع تندباد لحظه‌ای در رامشیر و افزایش سریع شدت گردو غبار در منطقه، 10 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه مدرسه حضرت رقیه روستای بیت باوی دچار تنگی نفس شدند.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه اکنون همه دانش آموزان وضعیت مساعدی دارند، گفت: 5 نفر ازدانش آموزان در محل به کمک ماسک اکسیژن درمان شدند. 4 نفر از دانش آموزان به دلیلی نزدیکی به اهواز همراه مدیر و یکی از معلمان مدرسه به بیمارستانی در شهر اهواز منتقل شدند و یک نفر از دانش آموزان نیز به بیمارستان رامشیر منتقل شد.


آبگرفتگی معابر در استان خوزستان پس از بارندگی ها به امری طبیعی تبدیل شده و هشدارهایی در این خصوص نیز داده شده است.

چندی پیش مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به وضعیت ضعیف شبکه دفع آبهای سطحی گفته بود با چند میلیمتر بارندگی باید با قایق در خیابان ها تردد کرد.
9887/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آبگرفتگي باران خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز یکشنبه در نمایشگاه هفته مشاغل که به منظور آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل مختلف در هنرستان حضرت آمنه اهواز برپا شد، اظهار کرد: در هفته مشاغل قرار داریم و یکی از وظایف آموزش و پرورش در این زمینه، توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در خوزستان ۵۵۱ هنرستان فنی و حرفه‌ای وجود دارد و همچنین هفت هنرستان به عنوان هنرستان در جوار صنعت‌ها و شرکت‌های خوزستان قرار دارند.

وی گفت: هنرستان‌ها وظیفه دارند که استعدادهای دانش‌آموزان را در زمینه‌های مهارتی تقویت کنند تا فضای لازم فراهم و استعدادهای دانش‌آموزان بر اساس توانمندی‌هایشان شکوفا و زمینه اشتغال آن‌ها در بازار کار و آزاد فراهم شود.

کد خبر 6084650

دیگر خبرها

  • فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش آموزان روستایی خوزستان فلوراید تراپی شدند
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم)
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جوانرود
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند