Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برپایی ۴۰ نشست تخصصی با موضوع انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست ۴۰ سال با رسانه‌ها، صبح امروز-دوشنبه٣٠مهرماه- با حضور سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حبیب الله ارزانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، علی محمد اسماعیلی رئیس فرهنگسرای رسانه و نمایندگان رسانه‌های جمعی در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر این گزارش، در این مراسم اسماعیلی در سخنانی گفت: ما با دو شبکه یک و دو بزرگ شدیم و آن زمان منتظر بودیم روز‌های جمعه بشود و یک فیلم ببینیم، اما امروز دیگر مثل گذشته نیست و در عصری هستیم که رسانه‌ها برای نسل جوان، بسیار پررنگ است و روح و قلبشان از رسانه سیراب می‌شود.

در ادامه نیز اوحدی در سخنانی از رونمایی از برپایی ۴۰ نشست با موضوع انقلاب اسلامی خبر داد که در ٤٠ هفته با حضور صاحب‌نظران و فرهیختگان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید اوحدی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی و نسل جدید انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن میلاد امام حسن در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با عنوان «آفتاب کرامت» همراه با افطاری عصر امروز سه‌شنبه ۷ فروردین در محوطه فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود.

این برنامه به‌صورت ایستگاهی با حضور نوجوانان در قالب برپایی موکب پذیرایی با افطاری ساده از روزه داران، پخش مولودی خوانی، فضاسازی است و خانواده شهید علیرضا فتح آبادی در آن حضور دارند.

حضور در این جشن که با مولودی خوانی و اجرای برنامه‌های متنوع همراه خواهد بود برای عموم شهروندان علاقه مند آزاد و بلامانع است.

برنامه «آفتاب کرامت» عصر امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ساعت ۱۸ در محوطه فرهنگسرای سلامت به نشانی خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند برگزار می‌شود.

کد خبر 6062696 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • جشن میلاد امام حسن در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود