Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رسیدگی شکایات شرکت مخابرات و پست، آنتن هی، صورتحساب، ارزش افزوده و درخواست خط تلفن از عمده موضوعاتی بود که در تماس‌های تلفنی مطرح شد.

این جلسه با حضور کارگزار مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی، مدیر کل تنظیم مقررات رادیویی شمالشرق کشور، مدیرکل پست استان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور شعب پست بانک استان و مدیر کل شرکت ارتباطات زیر ساخت خراسان رضوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام//ف.ج   جلسه برخط مدیران استانی در مشهد برگزار شد  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد سالم است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: اگرچه میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۴۸ نشانگر هوای «پاک» است، اما شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۸۶ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

او افزود: کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوا در مشهد پاک است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در خراسان رضوی
  • راهپیمایی حمایت از غزه امروز در مشهد برگزار می‌شود
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • باران های سیل‌زا در راه خراسان رضوی
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته