Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@05:19:10 GMT

2 نقره و 4 برنز ارمغان روز نخست مسابقات

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۴۴۵۵

2 نقره و 4 برنز ارمغان روز نخست مسابقات

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از برگزاری مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا، رقابت های قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا از صبح امروز 30 مهرماه با انجام مسابقات مسافت 1000 متر در سمرقند ازبکستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان پس از رقابت در 8 ماده نهایتا در 6 ماده موفق به کسب مدال شدند.

در کایاک یکنفره 1000 متر مردان زیر 23 سال امید احمدی با زمان 3:49.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

851 دقیقه پس از قایقرانان ازبکستان و قزاقستان موفق به کسب مدال برنز شد.در کانوی یکنفره 1000 متر مردان زیر 23 سال محمدنبی رضایی با زمان 4:09.478 دقیقه پس از نمایندگان تاجیکستان و ازبکستان مدال برنز کسب کرد.

در کایاک یکنفره 1000 متر مردان جوانان ایلیا نادرنژاد با زمان 3:56.688 دقیقه پشت سر قایقرانان قزاقستان و ازبکستان سوم شد و مدال برنز بدست آورد.در کانوی یکنفره 1000 متر مردان جوانان عرفان زنده پی با زمان 4:20.814 دقیقه با اختلاف هزارم ثانیه از کسب مدال بازماند و چهارم شد. در ماده نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و تایلند اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره 1000 متر مردان زیر 23 سال محمدهادی جعفری و علیرضا جهان نما با زمان 3:36.47 دقیقه پس از نمایندگان ازبکستان، چین تایپه و قزاقستان چهارم شدند.در کایاک دونفره 1000 متر مردان جوانان ایلیا نادرنژاد و علیرضا مرادی با زمان 6:23.06 دقیقه دوم شدند و مدال نقره کسب کردند. در این رقابت نماینده قزاقستان اول و نماینده ازبکستان سوم شدند.

در کانوی دونفره 1000 متر مردان جوانان کمیل خزائی و عبداله مشایخ با زمان 4:00.58 دقیقه پس از قایقرانان ازبکستان و قزاقستان مدال برنز کسب کردند.در کایاک چهارنفره 1000 متر مردان زیر 23 سال تیم ایران با ترکیب امید احمدی، علیرضا جهان نما، محمدهادی جعفری و پوریا شریفی با زمان 3:10.06 دقیقه مدال نقره کسب کردند. در این ماده نمایندگان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.

بر این اساس در پایان مسابقات مسافت 1000 متر تیم ایران موفق به کسب 2 مدال نقره و 4 مدال برنز شد.این رقابت ها صبح فردا اول آبان ماه با برگزاری مسابقات مسافت 200 متر در سمرقند ازبکستان دنبال می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قایقرانی آب های آرام قهرمانی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چانگ چوان، زهرا کیانی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در همین فرم زهرا جلیلی دیگر ملی‌پوش کشورمان برنز گرفت و ورزشکاری از چین به مقام چهارمی رسید. وی پیشتر در فرم گوئن‌شو‌ به مدال برنز دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان