Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی استان کرمانشاه ۴۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ استانها کرمانشاه نظرات

بیژن کردستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: کرمانشاه مرکز آزمایشی تولید پوشاک در مناطق روستایی است و با اجرای این طرح 400 فرصت شغلی در مناطق روستایی استان ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی‌ها 20 واحد صنعتی تولید پوشاک در استان با اشتغال 400 نفر این طرح را اجرا می‌کنند عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح در تمامی شهرستان‌های استان حداقل یک کارگاه تولید پوشاک راه‌اندازی می‌شود.

کردستانی گفت: کار طراحی، مدلینگ و فروش این محصولات توسط یک شرکت ملی با برند ملی انجام می‌شود و مسئولیت توزیع و جمع‌آوری محصولات تولیدی در کارگاه‌ها به عهده استان است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌‌گذاری هر کارگاه‌ راه‌اندازی شده در شهرستان‌ها حدود 77 میلیارد ریال است افزود: هر کارگاه به طور مستقیم 20 نفر و به طور غیرمستقیم 50 نفر با توجه به وضعیت شهرستان اشتغالزایی دارد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: امید داریم تکمیل و راه‌اندازی این طرح سبب ایجاد ارزش افزوده در زنجیره تولید پوشاک و اشتغال پایدار در مناطق محروم استان شود.

انتهای پیام/ش

R41380/P1377/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بد شغلی قهرمان سابق کشتی در کرمانشاه

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ بهمن تیموری با اشاره به وضعیت بد شغلی‌اش در کرمانشاه اظهار داشت: ۴ سال است نیروی شرکتی آتش‌نشانی کرمانشاه هستم، با حقوق خیلی ناچیز. هر بار هم وعده و وعید تغییر شرایط و حقوق را دریافت می‌کنم، اما هیچ کدام انجام نمی‌شود. شهرداری به یک عده کد می‌دهد، اما نوبت من که می‌رسد می‌گویند نمی‌شود؛ حالا اینکه چرا برای من نمی‌شود و برای بقیه می‌شود، نمی‌دانم. ظاهراً خون‌ آنها از من رنگی‌تر است. این همه سال در تیم ملی بودم و در میادین بین‌المللی مدال گرفته‌ام اما گویی اینها هیچ ارزشی ندارد.

وی با گلایه از مسئولان ورزش و هیئت کشتی کرمانشاه در خصوص بی‌توجهی به قهرمانان و عدم واگذاری سالن‌های ورزشی به آنها خاطرنشان کرد: چند وقت بود عده‌ای می‌گفتند از شهرداری یا تربیت بدنی سالن برای خودت اجاره کن، چون اگر خودم بخواهم سالن آزاد کرایه کنم ماهی ۵۰-۶۰ میلیون کرایه‌اش می‌شود که این از توان من خارج است؛ اما سالن‌هایی که از سوی شهرداری و تربیت‌بدنی اجاره داده می‌شود سهمیه قهرمانی ورزشکاران است و باید با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار بگیرد.

تیموری یادآور شد: ۳-۴ مرتبه این کار را از طریق تربیت‌بدنی پیگیری کردم، خیلی درد داشت که رئیس تربیت‌بدنی استان من را نشناخت و منشی‌اش من را به او معرفی کرد. مگر این استان چند قهرمان و ملی‌پوش داشته که رئیس ورزش آن یکی از این چند نفر را نمی‌شناسد؟ من که ورزشکارم، حتی تنیسورهای استانم را می‌شناسم، چون تعداد قهرمانان استان ما آنقدری نیست که شناختن آنها سخت باشد. بعد من را از این اتاق به آن اتاق پاس دادند و ۲-۳ تا سوله معرفی کردند. یکی از آنها که برای شهرداری بود، فقط ۱۵ میلیارد تومان هزینه داشت برای اینکه راه‌اندازی شود، گفتم من این رقم را از کجا بیاورم، احتمالاً من را با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفته‌اید! یک سوله دیگر معرفی کردند و گفتند برو این را ببین، سوله که چه عرض کنم، دو تا آهن‌پاره بود، گفتند این را درست کن! آن هم در یک محله پرت کرمانشاه. گفتم کشتی قضیه‌اش با سایر رشته‌ها فرق می‌کند، اکثراً از قشر ضعیف سمتش می‌آیند، سالن باید مرکزیت داشته باشد. بچه کرایه ماشین ندارد تا آنجا خودش را برساند. گفتند شرایط همین است.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی نورسلطان تصریح کرد: سالن‌هایی که باید در اختیار قهرمانان استان قرار بگیرد را به کسانی که خودشان می‌خواهند می‌دهند. کاربری سالن دارابی در کرمانشاه اساساً کشتی است اما آن را به ورزش‌های دیگر داده‌اند. بعد در مورد وضعیت کشتی کرمانشاه می‌پرسند، در این وضعیتی که می‌بینید، همه مقصرند، از هیئت کشتی گرفته تا تربیت‌بدنی و... خود آقایان محبی را می‌گویم، که بیشتر از همه مقصرند. آنها باید دنبال ما بیایند که شرایط شغلی‌ات چطور است، بیا و کنار آن برای کشتی استان وقت بگذار و سالن را مهیا کنند، بعد در ۳-۴ سال معلوم می‌شود چه می‌کنم و آیا کشتی استان با کمک از قهرمانانش تغییر می‌کند یا نه.

قهرمان آسیا گفت: چند بار به اداره کل ورزش استان رفتم و جوابی نگرفتم، بعد از این همه پیگیری برگشتم سر خوانِ اول، همان‌جایی که بودم و هیچ اتفاقی نیفتاد. حالا فقط امیدوارم در خصوص وضعیت شغلی‌ام تغییری ایجاد شود و دوباره جواب سر بالا ندهند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1225504 برچسب‌ها کشتی آزاد

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به نقش راهبردی کارگاه‌های مرکزی مناطق نفت‌خیز جنوب در پیشبرد افزایش تولید
  • وضعیت بد شغلی قهرمان سابق کشتی در کرمانشاه
  • ایجاد ۲۹۴هزار ظرفیت شغلی در سامانه جستجوی شغل
  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان