Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل امور لجستیکی و حمل‌ونقل چندوجهی سازمان بنادرودریانوردی گفت: نشست هماهنگی ستاد تسهیل و تسریع حمل و توزیع کالاهای اساسی با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، سازمان بنادرودریانوردی، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، گمرک، بازرگانی دولتی، جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران استانی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، خسرو سرایی درباره نشست هماهنگی ستاد تسهیل و تسریع حمل و توزیع کالاهای اساسی، افزود: ستاد هماهنگی حمل و توزیع کالاهای اساسی در بنادر به‌منظور تغییر الگوی تجارت جهت استفاده از پتانسیل‌های بنادر شمالی و بهره‌برداری حداکثری از ریل برای تخلیه و بارگیری کالا تشکیل‌شده است.

وی یکی دیگر از اهداف این نشست را پیگیری و اجرای سیاست‌های برنامه ششم توسعه، تکالیف سازمان بنادرودریانوردی مبنی بر توسعه حمل ریلی در بنادر کشور به‌منظور کاهش سوانح و مصرف سوخت، ایجاد بندر سبز و افزایش انعطاف چرخه تامین کالا، بازطراحی نحوه توزیع واردات کالاهای اساسی و تأکید بر لزوم استفاده بهینه از زیرساخت‌های ریلی در بنادر کشور عنوان کرد.

وی افزود: با گسترش حوزه لجستیک در حمل‌ونقل کالا شاهد کاهش هزینه و زمان حمل خواهیم بود.

هم‌چنین بابک احمدی؛ مدیرکل بازرگانی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با یادآوری این‌که بندر امیرآباد دارای ۱۸ کیلومتر شبکه ریلی داخلی هست افزود: بخش قابل‌توجهی از محوطه‌های عملیاتی بندر امیرآباد به خطوط ریلی دسترسی دارند و برای کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب‌تری بهره برد.

وی هم‌چنین از آمادگی راه‌آهن با بندر امیرآباد جهت حمل ایمن‌تر و سریع‌تر کالاهای اساسی از قبیل برنج، روغن، شکر و نهاده‌های کشاورزی و دامی از این بندر خبر داد.

در ادامه این نشست محمدصادق رنگ‌آور؛ معاون امور بندری و اقتصادی بندر امیرآباد با تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این بندر اظهار داشت: بندر امیرآباد به‌عنوان تنها بندر متصل به راه‌آهن سراسری در شمال کشور، تنها اسکله رو رو ریلی در کشور را دارا است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بنادر شمالی بابک احمدی حمل ونقل چندوجهی حوزه لجستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد