Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@17:47:35 GMT

دو نرخی شدن سوخت فعلا اجرا نمی شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۴۶۲۳

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس می گوید در این کمیسیون برای بررسی راهکارهای کاهش مصرف سوخت تشکیل شد.

اسدالله قره خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص سهمیه بندی سوخت اظهار داشت: در نشست کمیسیون انرژی از مرکز پژوهش ها و انجمن نفت دعوت شد تا مطالعه ای بر روی چگونگی کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق بنزین به عمل بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی با بیان اینکه در روزهای اخیر میزان قاچاق سوخت افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: در این نشست گزارش هایی در رابطه به مصرف سوخت، کنترل مصرف و اقداماتی که در گذشته از طریق کارت سوخت اعمال شده بود ارائه شد، همچنین مروری بر تجریبات در زمان هدفمندی یارانه ها شد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس دهم شورای اسلامی عنوان کرد: نقطه نظرات ارائه شد اما هنوز به نتیجه ای برای اجرا نرسیدیم وبیشتر پیشنهادات مطرح شد، از این روی قرار شد کمیته ای در کمیسیون انرژی تشکیل شود تا راهکارهای مختلف بررسی شود و در صورتی که به جمع بندی و تصمیمات فوری رسیدیم آن را به اطلاع شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه برسانیم.

وی تاکید کرد: بنابراین تا زمانی که کمیته نظرات خود را به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه اعلام نکند سهمیه بندی سوخت اجرایی نمی شود، حتی موضوع دو نرخی شدن سوخت بعد از اربعین نیز صحت ندارد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: هدف ما کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق است و برای رسیدن به این دو هدف با چه مکانیزمی صورت می گیرد بحث دیگری است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان

سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه این شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار حاجیان بیان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه طی سال جاری است.

کد خبر 6097228

دیگر خبرها

  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • سم‌زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار!