Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد، با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در تحقق شعار سال، گفت: مساجد محل اتحاد و همدلی مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، امروز(30 مهر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی، گفت: مساجد محور اتحاد و همدلی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه احیای کارکردهای مساجد از مهم ترین اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشند.

 

ابدالی پور، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب شعار سال جاری را حمایت از کالای ایرانی  نامگذاری کرده اند، اظهار داشت: گفتمان سازی شعار سال مهم ترین رویکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سال جاری بوده است.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، با اشاره به اینکه تحقق شعار سال منجر به ایجاد اشتغال و بهبود اقتصاد می شود،  گفت: در این راستا با انعقاد تفاهم نامه همکاری با  اداره کل فنی و حرفه ای و حرفه ای استان بستر توانمند سازی جوانان و نوجوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فراهم شده است.

 

وی با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در فرهنگسازی برای پیشبرد اهداف فرهنگی، بیان کرد: در این راستا کارگاه های آموزشی جهت ترغیب اقشار مختلف بویژه بانوان( باتوجه به نقش آنان در خانواده) برگزار شده است.

 

ابدالی پور، با بیان اینکه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت تحقق اهداف شعار سال تا پایان سال جاری ادامه دارد، ابراز کرد:  بیان اهمیت استفاده از کالای ایرانی با همکاری ائمه جماعت از دیگر برنامه های کانون های مساجد در سال جاری است.

 

وی، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های مختلف از ابزار و کالاهای ایرانی، برگزاری کلاس های مختلف کارآفرینی با حضور نخبگان استان و تشویق و ترغیب اعضای کانون های مساجد به خرید کالای ایرانی از دیگر برنامه های تدوین شده جهت تحقق شعار است.

 

ابدالی پور، در ادامه به اهمیت پژوهش در تحقق اهداف و برنامه ها اشاره کرد و گفت: انجام تحقیقات و پروژه های علمی در مساجد و ایجاد بسترمناسب برای  عملی کردن شعار سال از برنامه های تدوین شده در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان جهت تحقق اهداف شعار سال است.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار کرد: استفاده از بسته های فرهنگی در کانون های مساجد با رویکرد توجه به تولیدات داخلی از قبیل صنایع دستی در مساجد، تبلیغ و تبیین جایگاه واردات بی رویه دارای تولیدات مشابه در داخل کشور و تأثیرات آن بر اقتصاد کشور از قبیل بیکاری و تعطیلی صنایع داخلی از راهکارهای فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت تحقق شعار سال است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مقام معظم رهبری موکب اینفوگرافی کانون های مساجد کربلای معلی پیاده روی اربعین حسینی ترکیه راهکار فرهنگی شعار سال کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب

خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره سرود آوای مسجد پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن شهید بهشتی شهر میناب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله گروه‌های سرود کانون‌های شهرستان‌های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت (ع)، ارائه دستاورد‌های خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشر‌های مختلف مردم عنوان کرد.
 
خواجه یی گفت: افزود: برترین‌های مراحل شهرستانی و منطقه‌ای در مرحله استانی که ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 ۲۳۷ گروه سرودکانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب