Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@20:29:28 GMT

بسته حمایتی دولت هنوز نهایی نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۴۷۴۹

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر توزیع بسته حمایتی را غیرواقعی دانست و تصریح کرد که هنوز این طرح در دولت نهایی نشده که اجرایی شود.

«احمد رستمی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: هنوز در هیات دولت درباره جزئیات توزیع سبد حمایتی تصمیم گیری نشده و خبر توزیع این بسته از امروز، کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هر زمان که جزئیات بسته حمایتی در دولت مصوب شود، زمان و نحوه توزیع آن نیز از سوی دولت از طریق رسانه های جمعی اعلام خواهد شد.
طرح توزیع بسته حمایتی با هدف حمایت و تامین معیشت کارگران و اقشار آسیب پذیر مطرح شد اما هنوز جزئیات و نحوه اجرای این طرح مشخص نیست.
«انوشیروان محسنی بندپی» سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره گفته است؛ همه افرادی که حقوق زیر 3 میلیون تومان دریافت می کنند، مستمری بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی به علاوه کارگران فصلی مشمول دریافت بسته حمایتی می شوند.
با این حال امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر آغاز توزیع سبد کالای حمایتی دولت منتشر شد که به دنبال آن برخی شهروندان به تصور صحیح بودن خبر، برای دریافت آن به فروشگاههای بزرگ مراجعه کردند در حالی که خبر از اساس غلط بود.
در شبکه های مجازی اینگونه عنوان شده بود که مبالغ در نظر گرفته شده برای آن دسته از گروه‌هایی که مشمول دریافت این سبد حمایتی می‌شوند، به حساب یارانه‌ سرپرست خانوار واریز شده و در فروشگاه‌های عرضه‌کننده این سبد حمایتی، امکان تهیه اقلام مصرفی خانوار برایشان مهیا شده است و فقط ارایه کارت ملی برای دریافت آن کافی است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه