Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای تعیین وضعیت شهردار تهران منتظر نتیجه تلاش های فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی می مانیم.

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام برخی منابع خبری، معاون قوانین مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه خطاب به رئیس شورای عالی استان ها عنوان کرده انتخاب افراد بازنشسته یا بازخرید به عنوان شهردار ممنوع است اما علی مطهری نماینده مجلس بیان کرده است که قانون منبع به کارگیری بازنشستگان مشمول شهردار تهران نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از جلسه هفته گذشته اعضای شورای اسلامی شهر تهران با نمایندگان عضو فراکسیون امید مجلس باموضوع بررسی راهکارها در زمینه ادامه فعالیت شهردار تهران، اعلام شد که فراکسیون امید به دنبال طرحی دوفوریتی برای اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان است.
برخی منابع حتی اعلام کرده بودند که قرار است طرح مذکور با سه فوریت در مجلس پیگیری شود.
اما طی روزهای گذشته بعضی خبرها به نقل از یکی از نمایندگان مجلس حاکیست که پیگیری این طرح ها منتفی است لذا اینک سخنگوی شورای شهر تهران تاکید دارد تا مشخص شدن نتیجه تلاش های این فراکسیون منتظر هستند.
اعطا روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران تا پایان هفته منتظر تلاش فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی می مانند و پس از آن در جلسه هم اندیشی موضوع را بررسی خواهند کرد.
اعضای پنجمین دوره شورای شهر تهران از شهریور سال 96 تاکنون دو شهردار را انتخاب کرده اند.
پس از استعفای محمدعلی نحفی، سید محمد علی افشانی 23 اردیبهشت ماه امسال به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.
مدیران شهری پایتخت حفظ ثبات شهری این کلانشهر را بویژه در شرایط کنونی بسیار مهم می دانند و تاکید دارند همه ظرفیت های قانونی برای ادامه فعالیت افشانی باید به کار گرفته شود.
تهران/7244/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا