Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست «سناریوهای آمریکایی ـ صهیونیستی برای منطقه خاورمیانه از معامله قرن تا کنوانسیون های تحمیلی با کارکردهای دوگانه» امروز دوشنبه در محل خبرگزاری قدس برگزار شد.

«جواد کریمی قدوسی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جمله میهمانان این نشست بود که به ایراد سخنانی درخصوص موضوع مذکور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این نشست گفت: تحولات بزرگ قرن حاضر با کلیدواژه عصر شگفتی ها از سوی افکار عمومی به ویژه در غرب، شهرت گرفته است. این ایام که پس از واقعه پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد، با گذشت یک اربعین به نقطه اوج نبرد نزدیک شده است و تفکر مقاومت که برجسته و برگرفته از اسلام ناب است می رود تا سنگرهای کلیدی که نظام سلطه اشغال کرده است را آزاد کند.

کریمی قدوسی افزود: اگر ۱۰۰ گام برای آزادسازی قدس لازم بود تا برداشته شود، امروز ۸۰ گام از آن برداشته شده است. ۲۰ گام آخر نیز با سرعتی شتابان تر از ۴۰ سال گذشته برداشته خواهد شد و قدرت اسلام در ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری و اندیشه و ... تأثیر شگرفی در جهان برپا خواهد کرد و هندسه سیاسی مسائل بین الملل  را تغییر خواهد داد که البته تاکنون نیز این تغییر اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: تمامی این موفقیت ها در گرو برخورداری از آن اندیشه ناب اسلامی است که حضرت امام (ره) با اتکاء به آن، بر روی موضوع فلسطین تأکید کردند. ایشان آرمان فلسطین را از یک آرمان ناسیونالیستی به آرمان تمامی مسلمانان و آزادگان تبدیل کردند. سرمایه ایشان چیزی جز ایمان و اخلاص در این مسیر نبود. همین مسیر را هم رهبر معظم انقلاب اسلامی طی کردند. خداوند متعال نیز قلوب همگان را با ایشان همراه کردند.

کریمی قدوسی ادامه داد: تفاوت مبارزات زمان کنونی با مبارزات گذشته این است که این مبارزات پیچیده است و فقط عرصه نبرد سخت را در بر نمی گیرد. دشمن به وسیله استراتژیست های زبده خود به دنبال سیطره بر ملت ها و دولت های آزاده و مسلمان است. جبهه مقابلِ نظام سرمایه داری و لیبرالیسم که فرزند نامشروعش رژیم صهیونیستی است، بزرگترین خطر و تهدید را افکار عمومی نشأت گرفته از تفکر توحیدی ابراهیم (ع) و انبیاء (ع) و امروز نیز مسلمانان، می داند.

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) در بدو پیروزی انقلاب اسلامی، کلیدواژه ای را برای معرفی جبهه باطل معرفی کردند. این جبهه از خوف اثر کلیدواژه امام همچنان خواب خوشی ندارد. این کلیدواژه «شیطان بزرگ» است. البته کلیدواژه دیگری هم وجود دارد و آن «ریشه کنی غده سرطانی اسرائیل» است. آنها نیز ادبیاتی به نام تروریسم تعریف کردند. تروریسم ذاتش به همان نظام سرمایه داری باز می گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این نظام سرمایه گذاری معتقد است، جهان دهکده ای است و او هم کدخدای دهکده است. یعنی اگر فرهنگی در دنیا خود را با این سیستم تنظیم نکند حق بقا و حیات ندارد. بنابراین، اوست که خالق تفکر تروریسم است که در پروتکل های مختلف، حذف رقباء و مخالفان را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی ادامه داد: امروز سرویس های امنیتی دنیا همچون «إم آی ۶» و «إم آی ۵» در لندن که از سابقه دیرینه ای برخوردارند، در میان جامعه اطلاعاتی که استاد نفوذ در جهان هستند، مشهورند. ساختار نفوذ و تربیت چگونگی نفوذ توسط این سازمان ها طراحی می شود. در همین حال، دانشگاه های مشهوری هم هستند که بیش از ۳ هزار پژوهشگر اسلامی در آنها فعالیت می کنند و در خصوص نفوذ در کشورهای اسلامی تحقیق می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از پروژه‌های جدید این‌ها که در تقابل با مقاومت با محوریت عاشوراست، پروژه ای است به نام «عاشوراء در لندن». این پروژه به دنبال آن است تا در مظهر قدرت اسلام که در مکتب تشیع دیده می شود، تغییرات ایجاد کرده و جای حسین (ع) و یزید زمان را عوض کند. ما آثار این مسأله را حتی در فتنه های داخلی کشور خود به ویژه در فتنه ۸۸ دیده ایم.

در همین زمینه کریمی قدوسی ادامه داد: شعاری که در فتنه ۸۸ می گفت «یا حسین میرحسین» در واقع نشأت گرفته از دانشگاه انگلیسی و اجرایی کردن پروژه «امام حسین (ع) و عاشوراء» در لندن است. همانطور که گفته شد، استاد نفوذ، انگلیسی ها هستند. اما کرسی استادی ترور در دست موساد است.

وی افزود: سازمان موساد در ترور، در دنیا حرف اول را می زند. این سازمان می تواند عماد مغنیه‌ای را که در میان دوستان خود هم به عنوان یک شبح ظاهر می شود، شناسایی و ترور کند. در روش‌های سازمان موساد، بحث ترور، حرف اول را می زند. در تهران هم دیدیم که این سازمان تا قلب تهران می آید و دانشمندان هسته ای را هدف قرار می دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته جمهوری اسلامی ایران هم هیچگاه دستش از سیلی زدن خالی نبوده است. جریان مقاومت الحمدلله در حال حاضر علیرغم وجود عناصر نفوذ، ترور، ناتوی فرهنگی و اقتصادی، به مقاومت ادامه می دهد. بیش از تعداد کسانی که توسط دشمن در تهران به شهادت رسیدند، جمهوری اسلامی به آنها در تل آویو، تلفات تحمیل کرد.

وی ادامه داد: ما می بینیم که تهدیدات شخصی همچون سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در نزد دشمن جدی گرفته می شود. امروز دیگر این تهدیدات به عنوان مصداق صداقت و راستگویی در سرزمین های اشغالی شناخته می شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه براین، سرویس های دیگری هم هستند که در مسائل دیگر تخصص دارند. سرویس های آلمان در بحث اقتصادی و سرویس های فرانسوی در بحث فرهنگی صاحب نفوذ هستند. البته آنها در همه زمینه ها فعالیت دارند اما این برجستگی‌های آنهاست.

وی همچنین تصریح کرد: در هر صورت، گسترش دهنده ترور در جهان و به ویژه در جهان اسلام به ایالات متحده آمریکا و فرزند نامشروعش رژیم صهیونیستی باز می گردد. اگر امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ خطاب می کند، آمریکا نیز جمهوری اسلامی ایران را تروریست می خواند. اما تروریست در کجا تربیت می شود؟ در خاستگاه غرب. در کدام دانشگاه مبادی ترور در جریان یک بحث بسیار فلسفی و دقیق، تعلیم داده می شود؟ در دانشگاه های غربی.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می افزاید: اکنون شما اسامی برخی کنوانسیون های برخاسته از اراده غرب را می شنوید. به عنوان مثال کنوانسیون «CFT». این چه کنوانسیونی است؟ محتوای آن چیست؟ ماهیت آن چیست؟ ماهیت آن مبارزه با تروریسم (از ناحیه تعریف آمریکا و غرب) است. این کنوانسیون یک کنوانسیون کاملا فلسفی و ایدئولوژیک با کاربرد سیاسی و امنیتی است.

وی در همین راستا ادامه داد: این کنوانسیون در اتاق های فکر غربی ساخته و پرداخته شده است. هیچ کشوری هم برای پیوستن به این کنوانسیون حق شرط گذاشتن ندارد. اگر کشوری بخواهد بنا بر شرایط فرهنگی، قومی، سیاسی و ... خود شرطی تعیین کند نمی تواند در کنوانسیون مذکور عضو شود.

وی افزود: می گویند این کنوانسیون ماهیت ضد تروریستی دارد؟ تروریسم چیست؟ تروریسم، کلیدواژه مشمئز کننده و از لحاظ فرهنگی، مردود است. هرکسی هم که به کنوانسیون مذکور نپیوندد، سریعا به او انگ حمایت از تروریسم را می زنند. کشورهای غربی پس از برجام، غربی ها مبارزه با اشاعه سلاح های هسته ای را در «CFT» جای دادند و گفتند این بحث هم می تواند مصداق گسترش تروریسم باشد.

کریمی قدوسی اضافه کرد: آنها با این اقدام گفتند که به این ترتیب می توانیم با جای دادن مبارزه با اشاعه سلاح های هسته ای در «CFT» می توانیم تمامی ساختار هسته ای ایران را در هر زمان، مورد تهدید قرار دهیم. بنابراین، کنوانسیون مذکور دارای سه کارکرد مهم از جمله حوزه پولی و بانکی، تروریسم و اشاعه هسته ای، است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می افزاید: زمانی که شما چنین کنوانسیونی را تصویب می کنید و رسما به عضویت آن در می آیید، صدها لیست از اشخاص در مقابل شما قرار می دهند و می گویند که این‌ها طبق فلان ماده «CFT» متهم و مجرم محسوب می شوند و حق هیچگونه مراوده با آنها را ندارید. این همان چیزی است که مایه نگرانی است.

وی ادامه داد: زمانی که آقای ظریف برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی آمده بود، ما سؤالی پرسیدیم. ۲۲ پرونده علیه جمهوری اسلامی ایران در محاکم آمریکا، تشکیل شده است. این پرونده ها، سراسر جهان را در بر می گیرد. هر اتفاقی که افتاده آن را به جمهوری اسلامی ایران ربط داده اند. تمامی شاکیان در این ۲۲ پرونده بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار طلب خسارت از جمهوری اسلامی ایران کرده اند!

کریمی قدوسی افزود: در اینجا طبق «CFT» چه اتفاقی می افتد: در اینجا جمهوری اسلامی ایران متهم به حمایت از تروریسمی می شود که مظهرش در وزارت خزانه داری آمریکا، حزب الله است. بنابراین، کنوانسیون هایی از این دست، بخشی از نقشه غرب برای مبارزه با مقاومت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع پیچیده تروریسم که خاستگاه اصلی اش غربی ها هستند، باید توسط سران غرب بدان پاسخ داده شود نه جمهوری اسلامی ایران. اگر بنایی بر مبارزه با شبکه پولی و بانکی تروریسم وجود دارد، امروز چندین هزار منافق در پاریس هستند که همگی آنها حساب بانکی و مراودات پولی دارند. سعودیها برای آنها پول می فرستند. این منافقان به سناتورهای آمریکایی رشوه می دهند.

وی ادامه داد: اگر بنای واقعی بر مبارزه با تروریسم و منابع پولی آنهاست، امروز می بایست اسامی مقامات سعودی و سناتورهای آمریکایی نیز توسط کنوانسیون «CFT» افشا می شُد. نه تنها برخورد نمی شود، بلکه سازمان های فرانسوی، منافقان را در پاریس جمع می کنند، به آنها خدمات لجستیکی ارائه می دهند و رسانه در اختیار آنها قرار می دهند. مبارزه با شبکه مالی تروریسم در اینجا، کجاست؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: داعش میلیون ها بشکه نفت را سرقت می کند؛ نه راه به دریا دارد و نه به آسمان. با وسیله نقلیه زمینی این بشکه های نفت را از مرزهای ترکیه به کشورهای اروپایی منتقل می کند. در مقابل دیدگان رهبران غربی، داعش این بشکه های نفت را به پالایشگاه های اروپای می فروشد و دلار و یورو دریافت می کند و پس از آن در سرزمین های عراق و شام، جنایت های تروریستی مرتکب می شود. تمامی این ها در مقابل دیدگان غرب اتفاق می افتد؟ مبارزه با شبکه مالی تروریسم در این مصداق، کجاست؟ صدها مورد مشابه همچون این مسأله در آمریکا و غرب وجود دارد.

کریمی قدوس اظهار داشت: زمانی که می بینند جمهوری اسلامی ایران شکست های سنگینی را به آنها تحمیل کرده است و دیگر راهی ندارند، سراغ تهران می آیند و می گویند به کنوانسیون های ما ملحق شوید تا وضعیت شما عادی شود. آقای ظریف هم در مجلس اعتراف کرد که نه خود و نه رئیس جمهور، تضمین نمی کنند که حتی با تصویب «CFT» مشکلات برطرف شود. خیلی عجیب است. عجیب تر آنکه مجلس نیز به این طرح رأی میدهد. نزدیک شدن آراء مخالفان و موافقان به دلیل سخنان ظریف هم بود.

کد خبر 4437854 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین محمد جواد ظریف اربعین ۹۷ عربستان سعودی جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا ترکیه سوریه روسیه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین عراق افغانستان ایران محمد بن سلمان آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم

یک درصد وجود تهدید بمب اتم باعث می‌شود دولت‌ها به سمت کنترل رقابت بروند. البته نه به سوی صلح، چون صلح نداریم بلکه رقابت مدیریت می‌شود. اتفاقا آن موقع می‌شود به سمت توسعه رفت. تله ورود به جنگ یک دروغ است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو- سعید جلیلی: مسئله صنعت هسته‌ای در ۳۰ سال اخیر، پربحث‌ترین موضوع مورد توجه در محافل داخل کشور و از مهمترین نقاط مورد تمرکز در عرصه بین‌الملل درباره ایران بوده است.

خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام و تشدید تنش‌ها باعث شد روند هسته‌ای کشور به ریل سابق خود بازگردد، پس از حوادث اخیر(از ترورهای پی در پی تا حمله به کنسولگری ایران در دمشق و عملیات وعده صادق) اما این امکان سخن گفتن از این بازگشت بسیار تسهیل شد چراکه رخدادهای جنایتکارانه در حق مردم غزه توسط اسرائیل در نبرد نیروهای مقاومت پس از طوفان الاقصی، پرده دیگری از حقایق میدانی را پیش چشم جهانیان گشود.

 

حال در شرایطی که همچنان تحریم‌ها پابرجاست و تهدید روزافزون جنگ و ترور پیش روی ملت‌های منطقه قرار گرفته است و دنیا روی جدید سکه تحولات را با ظهور قطب‌های جدید مشاهده می‌کند، وقت آن رسیده تا در فضای علمی و منطقی دانشگاه بستری برای گفتگو و تصمیم‌سازی پیرامون مسئله هسته‌ای شکل بگیرد.

 

به همین منظور در مناظره «بازدارندگی هسته‌ای» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با عنوان «چه می‌شد اگر بمب اتم داشتیم؟» دو تن از صاحب نظران این عرصه حاضر شده و ضمن پاسخ به سوالات دانشجویان و دانشگاهیان، به مباحثه پرداختند. این برنامه به همت انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر و با حضور ابوالفضل بازرگان، پژوهشگر امنیت بین‌الملل و ساسان کریمی، پژوهشگر سیاست خارجه برگزار شد.

 

کریمی در ابتدا با بیان اینکه کریمی قدرت الزاما تابعی از سلاح نیست و سلاح نیز منحصر به هسته‌ای نیست گفت: چه چیزی ما را از حمله به اسرائیل باز نداشت و چه چیزی اسرائیل را از حمله به ایران باز داشت؟ صرف داشتن بمب اتم توان اسرائیل  را بالا نبرد. همه اینها المان‌های قدرت هستند اما مجموع وزنی آنها مهم است.

 

وی ادامه داد: سخنان برخی از مقامات کنونی و سابق درباره قدرت هسته‌ای که محض رجزخوانی گفته میشود ممکن است بمب اتم بسازیم جالب نیست و برای کشور هزینه زاست. اینها مواضع قدرت آفرینی نیست و مواضعی است که کشور ما را در محیط بین المللی تحت فشار بیشتر قرار میدهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کریمی گفت: هزینه هسته‌ای، هزینه قدرت آفرینی و هزینه استقلال است، مثل هزینه‌ای که آمریکایی‌ها برای رفتن به ماه کردند و هزینه‌ای نبود که استفاده‌ای برای آمریکایی‌ها داشته باشند و یک نمایش قدرت بود. ما هزینه استقلال و تصمیم گیری خود را پرداخت کردیم نه اینکه حتما یک پروژه مخفی پشت پرونده هسته‌ای باشد.

 

بازدارندگی هسته‌ای عامل جلوگیری از جنگ جهانی سوم است

بازرگان گفت: فرانسه، انگلستان و آلمان که رقیبان اصلی اروپایی با سابقه درگیری هستند، با منطق هزینه فایده متفاوت پس از جنگ جهانی دوم کنار هم جمع می‌شوند. سلاح هسته‌ای آنچنان هزینه جنگ را بالا میبرد که شما به خودت اجازه انجام جنگ را نمی‌دهی همانطور که اگر جنگ‌های سهمگین هزینه‌اش بالا برود دولت‌ها از جنگیدن صرف نظر میکنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


پژوهشگر امنیت بین‌الملل افزود: بسیاری از کارشناسان اسرائیل دائما می‌گفتند فکر کنید اگر کلاهک موشک‌های ایران که بر سر ما فرود می‌آمد، هسته‌ای چه کار میکردیم؟ پس وقتی هزینه متفاتوت میشود نوع نگاه شما و جنگیدن با آن رقیب هم متفاوت میشود.

 

وی گفت:۳۰ سال است که داریم می‌شنویم گزینه‌های نظامی روی میز است و زیر دریایی‌های هسته‌ای آمریکا در خلیج فارس است. یک درصد تهدید بقا و حیاتی نسبت به وجود کشور تو را مجبور به حداکثرسازی امنیت می‌کند. ما در منطقه‌ای هستیم که الگوی زقابت ما با آمریکا و اسرائیل تعریف می‌شود که علنی و خصمانه است.

 

رسیدن به سلاح اتمی حدیث آرزومندی است!

کریمی با اشاره به اینکه هیچ کشوری در زمان هشدار بین‌المللی نتوانسته به سلاح اتمی برسد و در زمان غفلت این کار را کردند، توضیح داد: چه اتفاقی افتاده که فاصله اعراب از ما نسبت به فاصله از اسرائیل از اعراب بیشتر شده؟ این از پروژه امنیتی سازی ما شکل می‌گیرد. چون بحث گریز هسته‌ای قدیمی شده، می‌خواهند بگویند ایران در آستانه تغییر فتوای هسته‌ای و تصمیم برای ساخت لاح اتمی است.

 

کریمی افزود: رسیدن به سلاح اتمی در شرایط فعلی حدیث آرزومندی است! آن چیزی که اعراب را از تنازع با اسرائیل منع می‌کند، شراکت بی حد و حساب اعراب با بلوک غرب است.

 

یک فرصت طلایی برای رسیدن به هدف است
بازرگان در پاسخ گفت: اینکه حرکت به سمت سلاح اتمی تهدیدات را زیاد می‌کند، درست است اما الان فرصت طلایی است چون دست رقیبان اصلی ما در اوکراین، غزه و تایوان بند است و توان بازدارندگی غیرهسته‌ای ما هزینه جنگ را برای آنها بالا می‌برد. تا کی می‌خواهیم ژنرال‌های ما ترور شود و به سفارت ما حمله شود؟ این قصه تمام نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بازرگان با بیان اینکه بعد از ۴۰ سال تنش باید به یک ثبات استراتژیک با آمریکا برسیم، گفت: من موافق شدید مذاکره هستم، اما مذاکره برابر. نه در شرایطی که طرف مقابل بگوید یا جنگ یا مذاکره. این یعنی تو بازدارندکی نداری و یکی از ابزار‌های رقیب ترساندن از جنگ است.

وی افزود: سخنگوی فارسی زبان دولت اسرائیل درباره سکوت خود گفت نباید کاری کنیم که باعث تهدید تغییر فتوای هسته‌ای شود. بازدارندگی یعنی تهدید به مجازات و توانایی ضربه دوم به مراتب قوی تری که رقیب را از ضربه اول منصرف کند. بازدارنگی یک مفهوم کاملا نظامی است.

 

دروغ تله جنگ

بازرگان در پاسخ به این گزاره از سوی کریمی که حمایت و حضور مردم در صحنه سیاسی عامل قدرت و بازدارندگی است گفت: اجماع ملی و انتخابات بر قدرت اثر می‌گذارد، اما قابل تکیه نیست. اول انقلاب ۹۸ درصد مردم پای جمهوری ایستادند، اما چرا عراق توانست به ما حمله کند؟ بازدارندگی یعنی دشمن نتواند به تو حمله کند. عراق زمانی که ارتش داشت منحل می‌شد به ما حمله کرد وگرنه کل مردم ایران پشت جمهوری اسلامی بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی با اشاره به اینکه پس از سالیان طولانی ما به اسرائیل حمله مستقیم کردیم گفت: تله ورود به جنگ یک دروغ است. بازرگان به کنایه گفت: آن دکمه که آمریکا با فشار دادنش تمام تسلیحات ما را از کار می‌اندازد کجاست؟

وی ادامه داد: یک درصد تهدید بمب اتم باعث میشود دولت‌ها به سمت کنترل رقابت بروند و نه صلح، چون صلح نداریم. اتفاقا آن موقع میشود به سمت توسعه رفت، همانطور که هند، پاکستان و چین این مسیر را رفت. بالاخره یک روزی از ترس دائمی جنگ با آمریکا باید خارج شویم.

 

دیگر خبرها

  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی
  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • تاکید کریمی‌قدوسی بر ادعایش: برای سوخت کلاهک هسته‌ای، جمهوری اسلامی «نصف روز» زمان لازم دارد!
  • کریمی قدوسی : برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • کریمی قدوسی: برای تولید سوخت کلاهک هسته‌ای، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • کریمی قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم