Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌منظور پیگیری آزادسازی مرزبانان ربوده‌شده ایرانی راهی پاکستان شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای آزادسازی مرزبانان ایرانی ربوده‌شده توسط گروهک تروریستی وابسته به استکبار جهانی، گفت: سپاه از همان ابتدای وقوع حادثه ربایش، تلاش‌های ویژه و فوری برای آزادسازی مرزبانان بومی ایرانی و برخورد با تروریست‌های تحت حمایت سازمان‌های جاسوسی بیگانه را در دستور کار قرار داد و در تداوم این تلاش‌ها، صبح امروز (دوشنبه) سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه را در رأس هیئتی برای پیگیری موضوع به پاکستان اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این سفر فرمانده نیروی زمینی سپاه موضوع اقدام گروهک‌های تروریستی در ربودن ۱۲ تن از مرزبانان بومی مستقر در پاسگاه مرزی منطقه میرجاوه از داخل خاک پاکستان و تلاش برای آزادی آنان و نیز رایزنی جهت دستیابی به اقدامات مشترک و قاطع ضد پدیده تروریسم و تضمین امنیت پایدار مرزی را با مقامات نظامی و امنیتی این کشور دنبال خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نزسا ربوده شدن مرزبانان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر ایرانی از روند خدمت رسانی به مردم سیل زده دشتیاری

به گزار ش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور از روند خدمت رسانی نیروی دریایی راهبردی ارتش به مردم بازدید و ضمن گفت و گو با این عزیزان در خصوص مشکلات و رفع نیازهای اولیه ایشان تاکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر حضور دریادلان نیروی دریایی ارتش تا رفع مشکلات مردم جنوب شرق از آمادگی یگان های لجستیکی و پروازی این نیرو هم چنین پخش مواد اولیه مورد نیاز در بین خانواده ها خبر داد و افزود: در روزهای آینده و لحظات سال تحویل در کنار مردم عزیز ایران عزیز خواهان دعای خیر این عزیزان هستیم و با تمام توان برای رفع مشکلات ایشان در منطقه حضور خواهیم داشت.

کد خبر 6057884 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم فرمانده ارشد سپاه ؛ اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را توقیف کنند ...
  • سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می‌کنیم
  • برگزاری رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس
  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • بازدید امیر ایرانی از روند خدمت رسانی به مردم سیل زده دشتیاری
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان