Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن ویرایش و درست‌نویسی گفت: دومین نشست "زبان‌کاران"، زبان فارسی و فرصت‌های کارآفرینی امروز برگزار می شود.

«مهدی صالحی » در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان از برگزاری دومین نشست "زبان‌کاران"، زبان فارسی و فرصت‌های کارآفرینی خبر داد و گفت: این نشست امروز ( دوشنبه 30 مهر) از ساعت 16 تا 20 در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر انجمن ویرایش و درست‌نویسی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست افزود:شناساندن فرصت‌های کارآفرینی در زبان فارسی، پیوند کسب‌و‌کار‌ با زبان فارسی و معرفی کسب‌‌و‌کارهای زبان‌محور موفق داخلی و تجربه ‌شنوی از راهی که رفته‌اند برای ارائه‌ دادن الگوی کارآفرینی و ارزش‌آفرینی با زبان فارسی از اهداف برگزاری این نشست است.

 

وی ادامه داد: مهمان این رویداد "شبکه مترجمان ایران" وسیع‌ترین کسب‌و‌کار ترجمه، وبگاهی با ۲۰۰هزار کاربر و ۲۵هزار مترجم و ترجمه به ۲۷ زبان دنیا است.

 

صالحی بیان کرد: انجمن ویرایش و درست‌نویسی، ویراستاران، ستاد توسعه فناوری‌های هویت‌ساز ریاست‌جمهوری، خانه اندیشمندان علوم انسانی،  بردار و انجمن صنفی مترجمان و... از حامیان این رویداد هستند.

 

وی یاد آور شد: در این رویداد سخنرانی  امیرحسین اکرمی کارشناس معاونت علم و فناوری ریاست‌جمهوری و محمد رضا اربابی رئیس انجمن صنفی مترجمان را خواهیم داشت.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین مقام معظم رهبری موکب اینفوگرافی پیاده روی اربعین حسینی زائران اربعین حسینی کربلای معلی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور زبان فارسی کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 زبان فارسی علاوه بر آنکه به افسران اطلاعاتی رژیم اسرائیل آموزش داده می‌شود، به گروهی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی نیز آموزش داده می‌شود. تصاویر دوره فشرده شش ماهه زبان فارسی در ارتش اسرائیل را می‌بینید که در آن نظامیان صهیونیست روزانه 12 ساعت فارسی یاد می‌گیرد. این گزارش شبکه کان اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • پاسداشت زبان فارسی، پاسداشت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان + فیلم
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!