Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@11:33:10 GMT

حمله خونین دانش‌آموز اهوازی به معاون مدرسه!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۴۹۸۳

رکنا: در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی درخصوص حمله یک دانش‌آموز به معاون مدرسه با شیشه دلستر در اهواز، آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز درخصوص این حادثه Incident به شرح زیر است:

"صبح امروز همزمان با فعالیت هنرستان مخبر ناحیه ۳ اهواز یکی از دانش‌آموزان با تاخیر در مدرسه حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشگاه علت تاخیر دانش‌آموز را جویا می‌شود و با توجه به اینکه دانش‌آموز در یک ماه گذشته همواره با تاخیر در محل آموزشگاه حضور پیدا می‌کرده است، سوابق قبلی غیبت وی به او یادآوری می‌شود.

در ادامه دانش‌آموز عصبانی شده و پس از خروج از مدرسه به همراه یک شیشه خالی نوشیدنی به سمت معاون برمی‌گردد و به او حمله‌ور می‌شود و متاسفانه در این حادثه همکار فرهنگی از ناحیه سر و کمر دچار جراحاتی می‌شود.

در اولین ساعات اطلاع از موضوع، ریاست، حراست، واحد حقوقی و واحد ارزیابی عملکرد اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در محل آموزشگاه حاضر می‌شوند و بلافاصله شکایتی تنظیم و به مراجع قضایی تحویل می‌شود.

در ادامه نیز پدر این دانش‌آموز با حضور در محل مدرسه از این اقدام ناشایست و مذموم فرزند خویش اظهار ندامت می‌کند."

در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شده و توسط مراجع قضایی در دست پیگیری است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رسوایی جدید دیگر اعضای شورای شهر این بار در استان تهران! جدیدترین خبر/ دستگیری یک زن در حادثه تروریستی اهواز وحشت مسافران هواپیما در پرواز تهران - خارگ / رعد و برق خطر داشت تجاوز پسر معلم به دختر 5 ساله در دستشویی مهدکودک + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز فجیع به دختر 6 ساله در کنار کانال آب + عکس یک زن با وعده اربعین شهر را به هم ریخت! ۱۲ مرزبان ایرانی ربوده شده سالم هستند +اولین عکس و اسامی جسد خاشقجی در 3 صندوق سیاه به کنسولگری عربستان برگشت +آخرین عکس قبل از مرگ شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی ماجرای درخواست اعضای دولت از مراجع برای مذاکره با رهبری در موضوع امریکا بدترین سرنوشت برای 2 کودک در رشت + عکس صحنه ای از تصادف واقعی خانم بازیگر ایرانی! + جزییات و عکس گفتگو با 2 فوتبالیست تحصیلکرده تهرانی که ثروتمندان تهرانی را نقره داغ می کردند + عکس ابراهیم وقتی دید نسرین بچه دار می شود چه کرد؟! یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! تصاویر جدید خاشقچی لحظاتی قبل از قتل رضا رویگری: بی‌پولی باعث شد درمانم را متوقف کنم ! خاشقجی چند لحظه قبل از مرگ به بن سلمان جواب رد داد و حکم قتل صادر شد! شلیک مرگبار خواستگار شکست خورده به خانم وکیل/ در لنگرود رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث آموزش و پرورش دانش آموز شیشه اهواز معاون مدرسه عکس ایران دختر زندگی فیلم قتل ایرانی اینستاگرام پلیس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم چهار ساحتی در آزمون استخدامی اردیبهشت می‌خواهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسین پورثانی در آئین انعقاد تفاهم نامه طرح شهید صدر زاده با محوریت اردوگاه‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور با بیان اینکه سند تحول بنیادیین آموزش و پرورش دانش آموز را یک دانش آموز تمام ساحتی می‌داند گفت: سند تحول دانش آموز را تنها در یک بعد علمی یا یک جهت آموزشی مهم نمی‌داند بلکه یک دانش آموز باید در همه ابعاد رشد کند لذا ما به دنبال اجرا و پیاده سازی سند تحول هستیم.

ما معتقدیم هر چیز که باعث رشد دانش آموز می‌شود باید به کار گرفته شود گفت: ما معتقدیم که زنگ ورزش یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای رشد دانش آموز است. معاونت پرورشی و معاونت تربیت بدنی ۲ مقوله جدا از هم نیستند. بلکه یک مقوله کاملاً مشخص و به هم پیوسته هستند که به رشد و تربیت دانش‌آموزان منجر می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: زنگ ورزش یکی از بهترین بسترها برای رشد دانش آموز است. معلم پرورشی و معلم ورزشی باید از این زنگ ورزش به عنوان بهترین فرصت برای رشد و ارتقای دانش آموز استفاده کند در صنعت تحول هم بر این موضوع تاکید شده است.

حجت الاسلام پورثانی با اشاره به اینکه مسیر تربیت دانش آموز باید از جایی شروع شود که وی با آن علاقه دارد گفت: زنگ ورزش از فرصت‌های جذاب برای رشد تربیتی دانش آموز است. شروع این داستان از آزمون استخدامی ۱۴ اردیبهشت سال پیش رو خواهد بود. ما یک مربی چهار ساحتی می‌خواهیم.

وی در تشریح مربی ۴ ساحتی گفت: یک مربی می‌خواهیم که به مسائل پرورشی، ورزشی، مشاوره و مراقب سلامت مسلط باشد زیرا معتقدیم این ۴ ساحت تربیتی به هم مرتبط هستند. ما معتقدیم دانش آموز برای تربیت از سوی معاون پرورشی مربی پرورشی باید در یک فضای صمیمی با او به سر برد.

حجت الاسلام پورثانی با اشاره به اینکه ۱۱۸۲ کانون فرهنگی تربیتی و ۳۴۶ اردوگاه داریم؛ گفت: ۶۴ اردوگاه استانی و ۴ اردوگاه کشوری هستند و مابقی اردوگاه‌ها منطقه‌ای فعالیت می‌کنند. ۲۱ کانون فرهنگی ملی هم فعال هستند. معتقدیم که محیط اردوگاه و محیط کانون باید محیط مناسبی برای تخلیه هیجانات دانش‌آموزان و ایجاد شور و نشاط در میان آنها باشد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6057118 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ۷۹ مدرسه کردستان پذیرای مسافران نوروزی
  • برگزاری جشن تکلیف ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در نیشابور
  • جلوگیری از تخریب ۲ مدرسه در کرج با هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز
  • بیش از ۱۳۰۰ دانش آموز با رای دادگاه تجدیدنظر استان البرز از بلاتکلیفی درآمدند
  • تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است
  • معلم چهار ساحتی در آزمون استخدامی اردیبهشت می‌خواهیم
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند | ابوحمزه القاضی کجا اقامت دارد؟
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند