Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع خبری ترکیه‌ای در گفتگو با سی‌ان‌ان اعلام کرد از طریق بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مشخص شد فردی که با لباس جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی از کنسولگری عربستان خارج شده، مصطفی المدنی (یکی از اعضای تیم 15 نفره ترور عربستان) بوده است.

در حال تکمیل///

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان ترکیه قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه

منابع دولتی در نوار غزه از کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان ناصر در خان‌یونس بعد از عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست خبر داده و اعلام کردند که بررسی اجساد برخی شهدای فلسطینی در این گورها نشان می‌دهد اشغالگران آنها را اعدام میدانی کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بعد از اینکه طی روزهای گذشته منابع دولتی در نوار غزه از کشف دو گور جمعی در بیمارستان ناصر در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بعد از عقب نشینی نظامیان صهیونیست خبر داده بودند اداره دفاع مدنی غزه اعلام کرد که یک گور جمعی دیگر نیز در این بیمارستان کشف شده و پیش‌بینی می‌شود که تعداد گور‌های جمعی که نظامیان رژیم اشغالگر برای پنهان کردن اجساد فلسطینی‌ها در این بیمارستان حفر کرده‌اند بسیار بیشتر باشد.

بر اساس این گزارش، تیم‌های امدادی دفاع مدنی غزه عصر روز گذشته 73 جسد دیگر متعلق به فلسطینی‌هایی که توسط نیروهای صهیونیست قتل عام شده بودند را از یک گور دسته جمعی در بیمارستان ناصر بیرون آوردند و به این ترتیب مجموع شهدای کشف شده در این بیمارستان به 283 نفر رسید.

سرنوشت نامعلوم 2 هزار نفر در بیمارستان ناصر

از سوی دیگر دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که همچنان سرنوشت حدود 2 هزار فلسطینی که در زمان حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به مجتمع پزشکی ناصر در این بیمارستان بودند نامعلوم است.

سلامه معروف، رئیس دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اظهار داشت که برای چهارمین روز متوالی کار تیم‌های امدادی برای بیرون آوردن اجساد شهدا از گورهای جمعی در مجتمع پزشکی ناصر ادامه دارد.

وی گفت که تاکنون 42 جسد شناسایی شده‌اند و مابقی اجساد با توجه به اینکه ارتش اشغالگر عامدانه آنها را مخفی و در عمق ماسه‌ها دفن کرده و سپس زباله‌ها را روی آنها ریخته بود قابل شناسایی نیستند. در این میان اجساد زنان و افراد مسن و مجروحانی را مشاهده کردیم که دست‌های برخی از آنها در غل و زنجیر بود و این نشان می‌دهد که نیروهای اشغالگر آنها را اعدام میدانی کرده‌اند.

واکنش حماس به کشف گور جمعی در خان‌یونسکشف گور دسته‌جمعی در بیمارستان الناصر خان‌یونس

رئیس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه اظهار داشت که این جنایات شنیع ارتش اشغالگر در مجتمع پزشکی ناصر نشان دهنده گستردگی وحشی گری رژیم صهیونیستی است که همه نشانه‌های زندگی را در نوار غزه نابود می‌کند. ما از دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی می‌خواهیم درباره این کشتار فجیع توسط ارتش صهیونیستی در مجتمع پزشکی ناصر و همچنین مجتمع پزشکی شفاء در شهر غزه تحقیق کنند.

بعد از کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس در جنوب نوار غزه به دنبال عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از این منطقه، تیم‌های دفاع مدنی فلسطین در غزه همچنان به کار خود برای پیدا کردن اجساد قربانیانی که توسط ارتش رژیم اشغالگر در جریان یورش به خان یونس قتل عام شده بودند ادامه می‌دهند.

خبرنگارانی که برای بازدید از بیمارستان ناصر و گورهای جمعی کشف شده در این بیمارستان رفته بودند گزارش دادند که صحنه‌هایی که در اینجا دیده می‌شود بسیار هولناک و غیر انسانی است به ویژه برای خانواده‌های شهدایی که قربانی جنایات نظامیان صهیونیست در این بیمارستان شده و در گور دسته جمعی دفن گشته‌اند.

براساس گزارش خبرنگاران، بسیاری از اجساد در این گور دسته جمعی تکه تکه شده و برخی از اجساد هم در حال تجزیه هستند. از جمله هولناکترین صحنه‌ها مربوط به اجساد کودکان است که به شکل وحشتناکی قطعه قطعه شده‌اند. همچنین روی برخی از اجساد علائمی وجود دارد که نشان می‌دهد آنها قبل از اینکه به دست نظامیان صهیونیست قتل عام شوند بیمار بوده‌اند مانند وجود آتل روی اجساد.

این در حالی است که دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از مفقود شدن هزاران نفر بعد از عقب نشینی نظامیان صهیونیست از برخی مناطق نوار غزه خبر داده و اعلام کرد که اطلاعی از سرنوشت این مفقود شدگان در دست نیست. همچنین در شبکه‌های اجتماعی روزانه تصاویر زیادی از مفقودان منتشر می‌شود که بعد از عقب نشینی نظامیان اشغالگر از برخی مناطق غزه این افراد ناپدید شده‌اند و اطلاعاتی از سرنوشت آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • افشای جزئیاتی از طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • سپاه پاسداران
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • افشای جنایت صهیونیست ها ؛ لحظه خارج کردن اجساد از یک گور دسته جمعی در غزه | ویدئو
  • از هفتم اکتبر تا اول آوریل؛ اشتباه صهیونیست‌ها درمقابل حماس و ایران
  • یادواره شهدای کنسولگری ایران و شهید حجازی در لنده
  • بارش باران در ایستگاه متروی استانبول + فیلم