Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بر اساس جلسه امروز تصمیم بر آن شد تا از دوم آبان‌ماه دو فیلم با موضوعیت اربعین و رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا علیه‌السلام (ع) اکران می‌شوند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص نتیجه جلسه امور شورای صنفی گفت: بر اساس جلسه امروز تصمیم بر آن شد تا از دوم آبان‌ماه دو فیلم با موضوعیت اربعین و رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا علیه‌السلام (ع) اکران می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس انیمیشن "در مسیر باران" در سرگروه "ایران" و "گام‌های شیدایی" حمید بهمنی از چهارشنبه ۲ آبان ماه روی پرده می‌رود.

فرجی در ادامه تاکید کرد: همچنین فیلم "گرگ بازی" به کارگردانی عباس نظام‌دوست از همین تاریخ در گروه سینمایی "استقلال" به جای فیلم "ماهورا" اکران می‌شود و اکران "ماهورا" در سینما‌های زیرگروه ادامه دارد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: در آخر نیز قراداد فیلم "اتاق تاریک" هم برای اکران در سرگروه آزادی پس از "سرو زیر آب" ثبت شد.

گفتنی است "گرگ بازی" داستانی رازآلود از چند رفیق قدیمی است که شبی در خانه موروثی یک دوست جمع می‌شوند و با ورود مهمانان تازه وارد، ماجرا‌های عجیبی رخ می‌دهد.

علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی، سعید چنگیزیان، مهسا علافر، فهیمه اَمَن‌زاده، احسان گودرزی، حمید پورآذری، امیرحسین قدسی، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده‌دل، محمدرضا مالکی، سوده سعدایی و قاسم فرمانبردار بازیگران "گرگ بازی" هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غلامرضا فرجی گرگ بازی عباس نظام دوست سرو زیر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم جدید پارسا پیروزفر و شهاب حسینی فردا اکران نمی‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین ساخته حسن فتحی که با جمعی از بازیگران مشهور ایرانی و ترک ساخته شده، قرار بود از فردا (۲۹ فروردین ماه ) در سینماهای کشور اکران شود که با تایید علی سرتیپی - پخش‌کننده فیلم- فعلا یک هفته به تعویق افتاده است.

پس از اعلام تاریخ اکران فیلم توسط شورای صنفی نمایش، سرتیپی مدیرعامل فیلمیران به ایسنا گفته بود: ابتدا درنظر داشتیم فیلم را از عید فطر (۲۲ فروردین) اکران کنیم اما به ۲۹ فروردین موکول شد چون در حال مذاکره برای اکران همزمان فیلم در ترکیه هستیم.

اما حالا خبر رسیده که اکران فیلم به تعویق افتاده و دلیل مشخصی هم برای آن اعلام نشده است. این فیلم در آخرین مراحل تولید هم کم حاشیه نداشت و در مقطعی شریک ترکیه‌ای فیلم درصدد پخش سریالی فیلم بود که با پیگیری‌های حقوقی از آن جلوگیری شد.

همایون شجریان و محسن چاوشی نه گفتند ؛ علیرضا قربانی خواند |‌ ببینید

کد خبر 844941 منبع: ایسنا برچسب‌ها پارسا پیروزفر بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران شهاب حسینی (بازیگر) چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • فیلم جدید پارسا پیروزفر و شهاب حسینی فردا اکران نمی‌شود
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...