Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه نشست مسئولان عالی قضایی در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده محکومان به اعدام گفت: پس از اعتراض کسانی که حکمشان به عنوان مفسد فی‌الارض در دادگاه بدوی صادر شده بود، پرونده آنها برای طی تشریفات قانونی به دیوان عالی کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این رابطه دو نفر از یک پرونده بودند و نفر سوم از یک پرونده دیگر. در مورد پرونده نفر سوم هنوز نظر داده نشده است. البته حجم آن پرونده خیلی زیاد است؛ چون طی سالیان متعددی بوده و حدود چند کارتن حجم پرونده‌های آن است؛ لذا هنوز رسیدگی آن دردیوان عالی کشور به اتمام نرسیده است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: برخی از استان‌هایی که دادگاه ویژه اخیرا در آنها تشکیل شده بزودی رسیدگی‌های خود را شروع می‌کنند؛ از جمله استان هرمزگان که پرونده‌هایی داشته است و پیشنهاد شده که در آنجا شعبه‌هایی تشکیل شود. در شیراز هم دادگاه تشکیل شده است و دادگاه ویژه اصفهان هم یا شروع به کار کرده یا بزودی شروع به کار خواهد کرد.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: ضابطین نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و نیز قوه قضاییه بشدت پیگیر رسیدگی به مفاسد اقتصادی هستند و مردم هم بحمدالله در پاره‌ای از موارد کمک‌های خوبی کرده اند و تقاضا داریم که به کمک‌های خود ادامه دهند.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ درویشعلی حسن زاده افزود: در نتیجه بازرسی ها، یکهزار و ۱۶۰ پرونده تخلفاتی به ارزش ۸ میلیارد تومان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

حسن زاده ادامه داد: همچنین در این مدت ۵۳۰ مورد گزارش مرتبط با کالا و بازار از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان دریافت و ۲۰ پرونده قاچاق نیز در این مدت تشکیل شد.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، عمده تخلفات ثبت شده در این مدت بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • تصویری از تشکیل سریع دادگاه مهاجمان حمله خون‌بار مسکو