Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:15:08 GMT

قانون ترامپ علیه تیم ملی و کی‌روش

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۱۱۵

قانون ترامپ علیه تیم ملی و کی‌روش

ونزوئلا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری این بازی در کشوری غیر از ایران شده است. آنها خطاب به فدارسیون فوتبال گفته‌اند نمی‌توانیم برای این بازی به تهران بیاییم. اگر برای شما امکان دارد این بازی را در یکی از کشورهای همجوار برگزار کنید.

به گزارش ایسنا، ورزش سه نوشت: فدراسیون فوتبال ونزوئلا دلیل اصلی انصراف از بازی تدارکاتی با ایران را شش بازیکن تیم ملی این کشور دانسته که به دلیل اقامت در کشور آمریکا، امکان ورود به ایران را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به این موضوع اشاره کرده‌اند که ورود این شش بازیکن تیم ملی ونزوئلا به ایران با توجه به اقامت در آمریکا، ممکن است برای شرایط زندگی‌شان در این کشور مشکلی ایجاد کند و آنها نمی‌توانند مهر ورود به ایران را در گذرنامه‌های خود داشته باشند.
سال گذشته  ترامپ با صدور فرمانی تحت عنوان "حفاظت از ملت در برابر ورود به خاک ایالات متحده" محدودیت‌هایی در مورد ورود شهروندان چند کشور ازجمله ایران وضع کرد و البته پس از آن هم برای افرادی که به ایران سفر می‌کنند مشکلاتی بسیار ایجاد شد و حالا ونزوئلایی‌ها هم قصد ندارند با ورود به ایران برای خود از اداره مهاجرت آمریکا دردسر بخرند.

فدراسیون فوتبال هنوز پاسخی به این درخواست نداده است و قصد دارد در این زمینه مشورتی با کارلوس کی‌روش داشته باشد. اما بعید به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال راضی به میزبانی از تیم ملی ونزوئلا در کشور دیگری شود. به این خاطر که فدراسیون فوتبال در حال حاضر از نظر مالی اصلا شرایط خوبی ندارد و همین یکی، دو هفته پیش بود که سفر تیم ملی فوتسال به برزیل برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور لغو شده بود.

این موضوع البته تنها مشکل فوتبال و بازی تدارکاتی برای تیم ملی نیست و مشکلات سیاسی این‌چنینی بسیاری از رشته‌های ورزشی و ورزشکاران را تحت تأثیر خود قرار داده است. همچنین توریست‌های  برخی از کشورهای اروپایی که دغدغه درج نشدن مهر ویزای ایران در پاسپورتشان را داشتند، در ورود به ایران مهری روی پاسپورتشان نمی‌خورد تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

تیم ملی در ماه های اخیر دو فیفا دی را از دست داده است و اگر در نهایت بازی با ونزوئلا لغو شود این سومین فیفا دی خواهد بود که بازی ایران لغو می‌شود. یکی از مدیران فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت: این بازی از نظر ما هنوز لغو نشده است و ما هنوز پاسخی به درخواست فدراسیون فوتبال ونزوئلا ندادیم. در حال حاضر به دنبال ارایه راهکاری برای برگزاری این بازی هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم ملي فوتبال ايران كارلوس كي روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری مراسم برترین‌های ورزش کشور از سوی رسانه ملی گفت: در این مراسم ۵۴ فدراسیون ورزشی نماینده دارند و این موضوع باعث شده است که انگیزه ورزشکاران برای حضور موفق در میادین ورزشی بالا برود و فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حضور دارد؛ چرا که در سال گذشته، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد بازی با ژاپن را در حالی پیروزشود که این تیم شکستی را در این چند سال متحمل نشده بود و جا داشت که در برترین‌های ورزش حضور داشته باشند. همچنین تیم‌های ساحلی و نوجوانان فوتبال و تیم ملی فوتسال نیز باعث شدند عملکرد فدراسیون فوتبال در سال گذشته مثبت باشد.

وی در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس گفت: بیش از ۲۰ سال است که قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند، اما در این چند سال فقط یکبار پرسپولیس به صنعت و معدن واگذار شد، آنهم به دلیل آمدن برخی افراد غیر فوتبالی باز هم ناموفق بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد، اما باید یک زنجیره‌ای برای موفقیت شکل بگیرد که اولین آن درآمد پایدار برای مالکان است و باشگاه باید با درآمد پایدار به بقا ادامه دهد. همچنین زیر ساخت‌های باشگاه‌ها باید ترمیم شود و بحث سخت افزاری مهم است و این واگذاری با درایت آقای رئیسی انجام شد و اهتمام وزیر ورزش و آقای خاندوزی وزیر اقتصاد باعث شد باشگاه‌های پر طرفدار تهرانی خصوصی شوند.

نبی ادامه داد: باشگاه‌های قدرتمند ما مثل پرسپولیس استقلال تراکتور و سپاهان در صورت درآمدزایی می‌توانند در عرصه‌های آسیایی موفق باشند و در حال حاضر فوتبال در دنیا به سمت در آمدزایی پایدار می‌رود و از سال ۲۰۱۰ کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیری‌ها را برای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها بیشتر کرده است و تیم‌های ما می‌توانند در قالب یک باشگاه در تمامی زمینه‌ها موفق باشند.

وی در مورد درآمدزایی و حق پخش تلویزیونی بازی‌ها گفت: مصوباتی در قالب طرح از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در حال آماده شدن است امیدواریم بعد از تایید مجلس این مصوبات برخی مشکلات فوتبال را حل کند و بخشی از این مصوبات هم مربوط به حق پخش بازی‌های فوتبال است که نیازمند تایید مجلس و حمایت دولت است.

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال