Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:36:33 GMT

115 هزار روادید عراق در خراسان رضوی صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۲۱۵

115 هزار روادید عراق در خراسان رضوی صادر شد

مشهد- ایرنا- دبیر ستاد اربعین خراسان رضوی گفت: تاکنون برای 115 هزار و 642 نفر از شهروندان متقاضی این استان روادید عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی صادر شده است.

مهدی فروزان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا ساعت 13 ظهر امروز30 مهر 135 هزار و 236 زائر پیاده اربعین حسینی از خراسان رضوی در 'سامانه سماح' سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این تعداد برای تشرف پیاده به کربلا و زیارت بارگاه مطهر حضرت امام حسین(ع) همزمان با اربعین در قالب 59 هزار و 982 گروه ثبت نام و ساماندهی شده اند.
زائران خراسانی در این سفر به شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا رفته و از خدمات در نظر گرفته شده برای زائران حسینی برخوردار می شوند.
57 موکب در کشور عراق از سوی استان خراسان رضوی برپا شده است و در این چارچوب گنجایش اسکان و پذیرایی از 75 هزار زائر پیاده وجود دارد. ثبت نام از زائران پیاده برای سفر در ایام اربعین حسینی از چهارم مهر آغاز شد و تا 48 ساعت پیش از روز اربعین ادامه دارد.
7496/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اربعين رواديد عراق خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد