Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزبه شاه‌علی‌دوست، هافبک تیم فوتبال سایپا مدعی شد، تیمش در روزی که نمایش خوبی نداشته است هم می‌توانسته از استقلال امتیاز بگیرد. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

روزبه شاه‌علی‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست سایپا برابر استقلال تهران گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در 10 دقیقه اول نمایش خوبی داشتیم، ولی در ادامه از کیفیت فنی تیم کاسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام احترامی که برای استقلال قائلم باید بگویم که نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم، حتی در روز بدمان هم می‌توانستیم از استقلال امتیاز بگیریم و در دقیقه 2+90 یک موقعیت مهم را از دست دادیم. ما در مجموع زیاد خوب کار نکردیم، ولی این باخت را جبران خواهیم کرد.

وی درباره صحنه‌ای که داور به سود استقلال پنالتی گرفت، تأکید کرد: من کاملاً به آن صحنه نزدیک بودم و باید بگویم که داور در اعلام پنالتی تصمیم درستی گرفت. اعتقاد من این است که سارفو باید در صحنه پنالتی باتجربه‌ترعمل می‌کرد، ولی به‌هرحال این اتفاق رخ داد و نمی‌توان شخص خاصی را هم مقصر قلمداد کرد.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه تیمش سه بازی سخت در پیش دارد، اظهار داشت: ما باید باخت به استقلال را فراموش کرده و این شکست را در بازی با پرسپولیس جبران کنیم. ما سه بازی سخت با پرسپولیس، استقلال و سپاهان داریم و پتانسیل فنی تیم ما در حدی است که می‌توانیم در این سه بازی نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علی دایی سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی دایی سایپا علی دایی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با استقلال ملاثانی پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۱۷ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

میلاد پاک‌پرور در دقیقه ۲+۹۰ تک گل ملاثانی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی کد خبر 748197

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه