Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:04:15 GMT

خرید به وقت ساعت خوش!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۳۰۲

خرید به وقت ساعت خوش!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این خرید لذت بخش‌تر خواهد بود اگر با آگاهی و اطلاعات کافی باشد و صد البته با یک قیمت مناسب.جستجو در این بازار بزرگ و شلوغ و کسب اطلاعات مستلزم وقت و هزینه است.

اگر از هزینه‌های جستجو چشم پوشی کنیم، مهم‌ترین مساله برای انتخاب و خرید یک کالا یا خدمات، وقتی است که باید صرف پیدا کردن و کسب اطلاعات برای آن موضوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما وقت و زمان را با چه وسیله‌ای کنترل می‌کنید؟ موبایل؟ ساعت مچی ؟ ساعت لپ‌تاپ یا تبلت؟ یا اصلا هیچ کدام.از دوست و همکارتان می‌پرسید؟

با وجود اینکه این روزها اکثر افراد دارای گوشی تلفن همراه هستند اما جایگاه ساعت و ساعت مچی هیچ وقت کمرنگ نشده و حتی تبدیل به یک ضرورت برای چهارچوب و محیط زندگی افراد شده و حتی گاهی نبود آن را به عنوان یه جای خالی به حساب می‌آورند.

بیاید با هم بررسی کنیم که چگونه می توان در بازار امروز ،یک ساعت مچی مناسب و خوش قیمت تهیه کرد.

قبل از اینکه اقدام به خرید کنید، باید مشخص کنید که چه توقعی از ساعت خود دارید. آپشن ها، رنگ و مدل و محل استفاده از ساعت را حتما از قبل تعیین کنید و با چشمانی باز و حواسی جمع در بازار حاضر شوید تا در زمان انتخاب و خرید به مشکل برنخورید یا اینکه بعد از خرید پشیمان نشوید. اگر قصد دارید که ساعتی شبیه به فیلم های هالیوودی و تخیلی پیدا کنید و با آپشن های عجیب و غریبش دنیا را نجات دهید، چند سالی باید صبر کنید.فعلا فقط از ساعت زمان را بپرسید!

قیمت ساعت مچی

مهم ترین مساله این روزها قیمت مناسب است. به میزان انتظاری که از ساعت مچی دارید و اینکه چه امکاناتی را از آن می‌خواهید در قیمت بسیار اثر گذار است.البته که جنس و برند هم در این مساله دخیل خواهد بود. لازم بذکر است تمامی شرکت‌های ساعت مچی که در ایران در قالب نماینده رسمی کار می‌کنند، قیمت واحد را برای نمایندگان سراسر ایران در نظر گرفته‌اند فقط شرط آن است، اورجینال و اصل خرید کنید.

مدل ساعت مچی

انتخاب یک ساعت کلاسیک و یا اسپرت از جمله مواردی است که فقط و فقط به شخص خود شما بر می‌گردد. اینکه می‌خواهید از آن برای کاربرد روزانه و مستمر استفاده کنید و یا نه تنها برای حضور در مکان‌ها و مراسم‌های خاص می‌تواند در نوع انتخاب شما اثرگذار باشد. ساعت های کلاسیک از نظر سایز صفحه و بند، جمع‌تر هستند، اما مقاومت و دوام کمتری نسبت به ساعت‌های اسپرت دارند.

طول عمر و جنس ساعت

قاب و بدنه ساعت‌ها از آلومینیوم، تیتانیوم و استیل ساخته می‌شود. بسته به اینکه کدام جنس را بیشتر دوست دارید و می‌پسندید، نگهداری و مراقب از هر کدام از آنها هم متفاوت است.استیل یا فولاد ضد زنگ پر مصرف ترین فلز در ساخت بنده ساعت است که در برابر تغییر رنگ بسیار مقاوم است. تیتانیوم فلزی سبک و بدون تغییر زنگ است.

ضمنا حساسیتی هم ایجاد نمی‌کند و می‌توان گفت که از همه دیرتر خراب می‌شود. جنس آلومینیوم هم با رنگی نقره‌ای، بسیار سبک است و معمولا در ساعت هایی که در سوئیس ساخته می‌شوند، استفاده می‌شود. ضمن اینکه این جنس هم مانند تیتانیوم حساسیت ایجاد نمی‌کند ولی تمامی این نوع مواد آلی به شوینده، مثل وایتکس که دشمن سرسخت انواع ساعت‌ها هستند، حساسند.

برای ساخت ساعت‌های لوکس معمولا از طلا استفاده می‌شود و خب قیمت بسیار بالایی را دارد اما در نقطه مقابل معمولا برای ساعت های اسپرت از پلاستیک و یا سیلیکون استفاده می‌کنند که علاوه بر قیمت به صرفه‌تر، نگهداری راحت‌تری دارند.

در کنار آن جنس بند ساعت‌ها نیز از استیل، پلاستیک و یا چرم بوده که قطعا می‌بایست بسته به نوع آن مراقبت‌های لازم را از آن داشته باشید.

برند ساعت مچی

قطعا برندهای مشهوری چون دیزل، ژاکلمن، فسیل، امپوریو آرمانی و سواچ  انتخاب‌ها و امکانات مختلفی را برای خریداران در سبد کالایی خود به‌وجود آورده‌اند و همگی با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود محصولات متنوعی را تولید می‌کنند. قطعا پرداخت یک هزینه معقول و خرید از یک برند معتبر، شما را برای چندین سال از هزینه مجدد و اضافی دور خواهد کرد.

محل خرید ساعت مچی

قطعا اینکه شما کالای خود را از کجا تهیه کنید بسیار مهم است.تجربه نشان داده است که خرید از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر همواره به نفع خریداران بوده و شما را از دردسر هایی مثل اصل یا فیک بودن جنس،عدم انجام گارانتی و تعمیرات نجات خواهد داد. پس بهتر است که خرید ساعت خود را حتما از یک نمایندگی معتبر انجام دهید.

اما بررسی و مقایسه همه این اطلاعات وقت زیادی را از شما خواهد گرفت و همانگونه که در ابتدای متن بررسی کردیم، پارامتر مهمی برای انجام یک خرید موفق به حساب می‌آید.

فروشگاه ساعت کاظمی به عنوان نماینده و وارد کننده بسیاری از برند های روز دنیای ساعت این تسهیلات را برای شما عزیزان فراهم آورده است که با مراجعه حضوری به فروشگاه و یا با استفاده از وب سایت فروشگاهی آنها،به مقایسه و بررسی انواع و اقسام ساعت ها بپردازید و با اطمینانی کامل ساعت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.متناسب با بودجه خود انتخاب کنید و با خیالی آسوده از گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش آن لذت ببرید.

امکان خرید حضوری و اینترنی انواع ساعت ست عروس و داماد ، ساعت‌های خاص و کم نظیر و همچنین موجودی انواع برندهای مشهور و به روز دنیا  هم چون JACQUES LEMANS,FORTIS,RADO,TISSOT,MOVADO در این فروشگاه باعث شده تا دایره وسیعی از انتخاب را در کنار سهولت خرید را در اختیار شما قرار عزیزان قرار دهد. مطئنا اگر قصد خرید ساعت را داشته باشید. دست خالی از این فروشگاه خارج نمی شوید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت گالری کاظمی مراجعه کنید:https://kazemi-watchgallery.ir

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4437760

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید آنلاین ساعت هوشمند فروشگاه اینترنتی اربعین ۹۷ بانک پاسارگاد بانک انصار خرید آنلاین اپلیکیشن موبایل قرض الحسنه تاکسی آنلاین حمل و نقل واردات خودرو آیت الله ابراهیمی داتیس خودرو جشن عروسی مشتری مداری خودروهای لوکس قطعات کامپیوتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط رم برای خرید سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه‌های ایتالیایی در جدیدترین گزارش‌های خود درباره سردار آزمون مدعی شده‌اند که باشگاه رم به‌شدت از این ستاره ایرانی رضایت دارد. البته این رضایت تنها به بحث فنی مربوط نمی‌شود بلکه کادر فنی جالوروسی نگرش و تعهد آزمون را هم مورد ستایش قرار می‌دهند.

به گزارش ورزش سه، در ماه‌های اخیر باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیا تماس‌های خود را با بایرلورکوزن آغاز کرده تا شرایط جذب دائمی سردار آزمون را جویا شود. سردار اکنون به صورت قرضی در رم حضور دارد اما عملکرد خوب او باعث شده که سران باشگاه به فکر دائمی کردن قراردادش باشند.

بر اساس گزارش جدیدی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده دنیله ده‌روسی، سرمربی ایتالیایی رم، اولین کسی است که از ماندن سردار آزمون در تیمش استقبال می‌کند. اسطوره و حالا سرمربی رم اعتقاد ویژه‌ای به آزمون دارد و بعد از حضور او روی نیمکت مهاجم ایرانی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده و عملکردش هم نسبت به دوران ژوزه مورینیو به مراتب بهتر شده است.

با این همه ماندن سردار آزمون در رم به یک موضوع مهم بستگی دارد. در واقع باشگاه رم به شرطی قرارداد ستاره ایرانی خود را دائمی خواهد کرد که بتواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رم تنها در صورتی می‌تواند گزینه 12.5 میلیون یورویی را در قرارداد فعلی فعال کند که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و در نتیجه آزادی مالی بیشتری داشته باشد.

رم در حال حاضر با چهار امتیاز کمتر نسبت به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و تیم بولونیا در رتبه پنجم جدول سری‌آ قرار گرفته است. البته آن‌ها در لیگ اروپا نیز حضور دارند و با قهرمانی در این تورنمنت نیز می‌توانند جواز حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ را کسب کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900165

دیگر خبرها

  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه