Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@11:00:41 GMT

تور ترکیبی هندوستان چند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۳۲۸

تور ترکیبی هندوستان چند؟

قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد هندوستان در آبان ماه۹۷ به شرح جدول زیر است؛

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000APr برچسب ها: هندوستان ، تور مسافرتی ، تور گردشگری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: هندوستان تور مسافرتی تور گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: جنگ ترکیبی با روسیه به قیمت تحقیر آمریکا تمام می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که بسته ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین حاکی از آن است که واشینگتن هرچه عمیق‌تر در آتش جنگ ترکیبی (هیبریدی) با روسیه می‌دمد- نبردی که به باور مسکو همانند جنگ‌های ویتنام و افغانستان، به شدیدترین شکل ممکن با تحقیر ایالات متحده به اتمام خواهد رسید.

از زمان بحران موشکی کوبا در سال ۱۹۶۲، حمله روسیه به اوکراین که نقطه آغاز آن سال ۲۰۲۲ بود، بدترین بحران حاکم بر روابط مسکو و بلوک غرب تلقی می‌شود.

به‌رغم مخالفت جمهوری‌خواهان دوآتشه، طیف میانه‌رو حزب جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا با دموکرات‌ها متحد شدند تا به این ترتیب، بسته کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان با عبور از سد کنگره به میز «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا راه پیدا کند.

در واکنش به این اقدام، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: به نظر می‌آید که آمریکا می‌خواهد اوکراین تا نفر آخر بجنگد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین نیز با اشاره به بلاعوض نبودن کمک‌های واشینگتن، هشدار داد که این اقدام «آمریکا را بیش از پیش ثروتمند و اوکراین را ورشکسته‌تر خواهد کرد».

اما «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در واکنش به این کمک، ضمن قدردانی از هر دو حزب کنگره آمریکا، از «مایک جانسون» سخنگوی مجلس نمایندگان، قدردانی ویژه کرد و در «ایکس» نوشت که این تصمیم جانسون «تاریخ را در مسیر درست حفظ کرد.»

مخالفان بسته کمکی آمریکا به اوکراین، به‌ویژه جمهوری‌خواهان راست‌گرا، عقیده دارند که ایالات متحده باید روی مشکلات داخلی تمرکز کرده و به امنیت مرز‌ها و بدهی این کشور بپردازد.

همچنین مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی که تا حدودی شکاف‌های موجود میان نمایندگانش در زمینه حمایت قاطع از اسرائیل را نمایان کرد، ۲۶ میلیارد دلار را برای کمک به اسرائیل (شامل ۹.۱ میلیارد دلار جهت امور بشردوستانه) در نظر گرفته است.

در حالی که کمک به اوکراین نتوانست حمایت اکثریت را در میان جمهوری‌خواهان به دست آورد، این گروهی از دموکرات‌های مترقی بودند که با دادن رأی منفی به لایحه کمک به اسرائیل، خواستار پایان یافتن جنگ غزه و جان باختن غیرنظامیان شدند.

با این حال، بایدن با اشاره به اقدام نظامی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، در بیانیه‌ای مدعی شد: «از آنجا که اسرائیل با حملات بی‌سابقه‌ای از سوی ایران، و اوکراین با بمباران مداوم روسیه مواجه است، این اقدام (تصویب کمک) با قید فوریت شدید انجام شد.»

بسته آمریکا شامل ۱۷ میلیارد دلار کمک نظامی به اسرائیل و حدود ۹‬ میلیارد دلار کمک بشردوستانه به غزه و سایر مناطق جنگ‌زده است.

بنابر گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل»، از این ۱۷ میلیارد دلار، حدود ۵، ۲ میلیارد دلار صرف تکمیل و توسعه سیستم دفاع موشکی اسرائیل خواهد شد. ۳‬, ۵ میلیارد دلار صرف خرید سیستم‌های تسلیحاتی پیشرفته می‌شود. ۱ میلیارد دلار برای افزایش تولید تسلیحات، ۴‬, ۴‬ میلیارد دلار برای سایر تجهیزات دفاعی و خدمات ارائه‌شده به اسرائیل و حدود ۲، ۴‬ میلیارد دلار نیز در عملیات ایالات متحده در غزه هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات
  • مسکو: جنگ ترکیبی با روسیه به قیمت تحقیر آمریکا تمام می‌شود
  • آغاز برداشت علوفه ترکیبی در بابل + فیلم
  • افزایش ۲۱.۵ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • رشد ۲۱ درصدی تولید انرژی در نیروگاه نکا
  • رشد ۲۱ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/ کتاب‌هایی که از نمایشگاه تهران خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/کتاب‌هایی که از نمایشگاه خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است