Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد، در همایش های روز ملی استاندارد کارخانه های آبادان، اراک، بندرعباس ، تهران، تبریز و شیراز واحد های نمونه کیفی استانی شدند.

گفتنی است کارخانه های آبادان، بندرعباس ،تهران و شیراز علاوه بر انتخاب به عنوان واحد نمونه استانی، کاندیدای واحد نمونه کشوری بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین "امیر محمد نیا" مسئول کنترل کیفیت کارخانه تهران و "مهدی دستوری" مسئول کنترل کیفیت کارخانه آبادان به عنوان مسئول کنترل کیفیت نمونه کشوری انتخاب شدند.

مجهز بودن آزمایشگاه های کارخانه های شرکت نفت پاسارگاد به تجهیزات روز دنیا، همکاری با ادارات کل استاندارد استانی(آزمایشگاه همکار) ، دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت آزمایشگاه ها ISO/IEC 17025   و دارا بودن پرسنل متخصص و به روز در آزمایشگاه ها از دلایل انتخاب کارخانه های شرکت نفت پاسارگاد به عنوان واحد نمونه کیفی استانی است.

شرکت نفت پاسارگاد بعنوان بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه دارای 6 کارخانه تولید قیر در شهرهای آبادان، اراک، بندرعباس ، تهران، تبریز و شیراز می‌باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندارد خاورمیانه روابط عمومی نفت کنترل کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم مشت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم مشت به کارگردانی و نویسندگی سیامک اطلسی محصول سال 1363 است. احمد خیرآبادی، پس از زخمی شدن در جبهه جنگ برای مداوا و استراحت به تهران برمی گردد. پدر احمد فوت کرده و مادرش به کمک او نیاز دارد. ربابه، نامزد احمد و بسیاری از دوستانش از احمد می‌خواهند که در تهران بماند. احمد در کارخانه‌ای مشغول به کار می‌شود و در می‌یابد که صاحب کارخانه، انصاری از راه تقلب و احتکار به مال اندوزی مشغول است. او در جمع کارگران انصاری را افشا می‌کند. انصاری با او درگیر می‌شود. احمد در جستجوی خود موفق می‌شود انبار کالاهای احتکار شده را کشف و شرکای انصاری را شناسایی کند انصاری و شرکایش تصمیم به قتل احمد می‌گیرند. بهزاد جوانبخش، عنایت‌الله بخشی، علی محزون، منوچهر حامدی، محمد ورشوچی، ثریا حکمت، مهری مهرنیا، نعمت‌الله گرجی، پروین سامی‌وش، حمید منوچهری، نعمت افشاریان، عباس مختاری، تقی بیرجندی، محمود پیراسته و احمد ابریشمی در این فیلم مقابل دوربین علیرضا زرین‌دست بازی کردند. روبیک منصوری موسیقی متن فیلم را انتخاب کرد و ایرج گل‌افشان این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • کنترل کیفیت محصولات خط تولید با سامانه هوش مصنوعی
  • نظارت بر کیفیت محصولات با سامانه هوش مصنوعی
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت