Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردین سعیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سایت ها در روستاهای شهرستان های قروه، بیجار، دیواندره، سقز و سنندج راه اندازی شدند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ساکنان 789 روستای این استان از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند، افزود: قرار است در مجموع 80 دکل احداث شود که به این ترتیب 881 روستای دیگر استان از طریق (LTE) به اینترنت بی سیم متصل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان به مشکل نبود اینترنت در روستاهای شهرستان های مریوان و سروآباد اشاره کرد و یادآور شد: از 881 روستایی که قرار است امسال از اینترنت پرسرعت بی سیم بهره مند شوند، 45 روستا در سروآباد و 100 روستا در مریوان است.
وی مشکل اصلی منطقه سروآباد و مریوان را از لحاظ واگذاری اینترنت پرسرعت، تملک زمین برای احداث سایت اعلام کرد و گفت: کار مجوز احداث، جذب اعتبار و انتخاب پیمانکار برای سایت ها انجام شده و تلاش می کنیم به زودی مشکل تملک زمین سایت ها را با کمک مسئولان شهرستانی و نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی برطرف کنیم.
سعیدی اضافه کرد: قرار است شرکت ایرانسل نیز مشکل آنتن دهی موبایل را در تعدادی از روستاهای سروآباد رفع کرده و اقدام به نصب دکل کند.
استان کردستان با یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت، دارای 10 شهرستان، 30 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 676 روستای دارای سکنه است.
در حال حاضر حدود 580 هزار مشترک تلفن ثابت تحت پوشش خدمات شرکت مخابرات کردستان هستند.
همچنین بیش از 500 هزار کاربر در کردستان از خدمات اینترنت بهره مند هستند و 142 هزار و 506 خط دائمی در این استان فعال است که شامل بیش از 50 درصد کل جمعیت استان می شود.
7355/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان اینترنت زمین مجلس شورای اسلامی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان در هزارتوی مشکلات شهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،بدون شک اسم شهر مریوان به واسطه وجود دریاچه زریبار و مرز رسمی باشماق طی چند سال اخیر بیش از استان کردستان به گوش مردم کشور خورده است، اما این روز‌ها این شهر توریستی و گردشگری دچار مشکلات عدیده‌ای در حوزه مدیریت شهری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • مریوان در هزارتوی مشکلات شهری
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • تداوم اجرای عملیات بازگشایی گردنه تته + فیلم
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم