Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: اربعین درابعاد سیاسی اهمیت بالایی دارد چراکه حرکتی به این بزرگی در این تاریخ معاصر نداشته ایم و مانور بزرگ سیاسی در جهان اسلام است که وحدت مسلمانان جهان را نشان می‌دهد.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین نجات مسئول ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) هیات رزمندگان اسلامی که عصر امروز در مرکز تخصصی معاونت فرهنگی اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه اربعین جریان زیبایی است که در جهان اسلام و دنیا بازتاب گسترده پیدا کرده است، عنوان کرد: اربعین درابعاد سیاسی اهمیت بالایی دارد چراکه حرکتی به این بزرگی در این تاریخ معاصر نداشته ایم و مانور بزرگ سیاسی در جهان اسلام است که وحدت مسلمانان جهان را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت:میزبانی مردم و عشایر از نکات قابل توجه اربعین است چرا که نزدیک به بیست ملیون زایر از سراسر کشور در مراسم اربعین حضور پیدا میکنند و مردم عراق با عشق و محبت از زوار پذیرایی میکنند و این‌ها جز با عشق و لطف امام حسین (ع) صورت نمی‌پذیرد.
سردار نجات با اشاره به اینکه بعد معنوی اربعین حسینی از بعد سیاسی اش کم اهمیت‌تر نیست، اظهار داشت: هیات رزمندگان در سراسر کشور هزار شعبه دارد و به هر کدام ابلاغ کردیم که هر هیئت چهل نفر را برای کراسم اربعین اعزام کند.
سردار نجات پذیرایی و اسکان در مرز‌های مهران چزابه و شلمچه از اقدامات هیات رزمندگان مطرح کرد و عنوان کرد:در حدود هفتاد نقطه عراق با عراقی‌ها در اسکان و پذیرایی همکاری میکنند و همچنین کار‌های فرهنگی می‌کنند.
وی با بیان اینکه نمایشگاه عکس جنایات آمریکا رژیم صهیونیستی و عربستان در موکب‌های هیات رزمندگان در مسیر نحف تا کربلا به نمایش گذاشته می‌شوند، عنوان کرد:بیش از ۸۰ سخنران و مداح برجسته کشور توسط هیات رزمندگان ساماندهی شده است و در موکب‌ها حضور پیدا می‌کنند.

سردار نجات در پایان تصریح کرد همه موکب‌های هیئت رزمندگان اسلام در خاک عراق به نام «احباب الامام رضا» هستند و ما در نجف ۸ موکب، در کربلا ۴۶ موکب، در مسیر نجف تا کربلا ۲۱ موکب، در کاظمین ۴ موکب و در سامرا ۱ موکب برپا کرده‌ایم. این موکب‌ها علاوه بر موکب‌هایی هستند که در مرز‌های شلمچه، مهران و چذابه برپا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار نجات پیاده روی اربعین هیئت رزمندگان اسلام زوار حسینی پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس