Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، طی حکمی حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی را به عنوان معاون آموزش و پژوهش این سازمان تعیین کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی را به عنوان معاونت آموزش و پژوهش این سازمان تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتقای این معاونت به قرارگاه و آمادگاه نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه، راهبری تولید و تبیین محتوای تبلیغی فاخر در مدار اسلام ناب و توانمندسازی جریان جوان مؤمن انقلابی جهت ترویج مکتب انسان‌ساز و تمدن‌پرداز امام خمینی (ره) از محورهای مؤکد این حکم است.

 ۱۰ سال تدریس در سطوح عالی حوزه علمیه قم و تهران و ۱۵ سال سابقه حضور در درس خارج حضرات آیات بهجت، سبحانی، مومن، جوادی‌آملی، موسوی‌جزایری و فرحانی و نیز شرکت در درس خارج فقه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سوابق حوزوی ایشان به شمار می‌رود.

 وی پیش از این مدیریت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و اداره کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا‌ه‌ها را بر عهده داشت که تاسیس مدارس علم دینی و تربیت نخبگان دانشگاهی بر مبنای اسلام ناب و حکمت متعالیه، در فعالیت‌های علمی تبلیغی ایشان به چشم می‌خورد.

 حکم انتصاب در دیدار ریاست و کارکنان سازمان در تاریخ ۱ آبان ۹۷ از ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش‌های این سازمان در میدان فلسطین تهران ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان تبلیغات قمی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست

پیکر جانباز حجت الاسلام حاج صادق کرمانشاهی با حضور طلاب و همرزمانش از مسجد باب الجنه قم تا گلزار شهدای علی بن جعفر قم تشییع شد و در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام کرمانشاهی از رزمندگان دفاع مقدس و طلاب جهادی و فعالان فرهنگی استان خوزستان بود که در دوران قبل از انقلاب فعالیت‌های اعتراضی و انقلابی بسیاری نسبت به رژیم ستم شاهی داشت.

وی در دوران دفاع مقدس هم از ابتدای جنگ به فعالیت‌های تبلیغی و رزمی پرداخت و در عملیات بیت المقدس در سال ۶۱ از ناحیه پا مجروح شد و به درجه جانبازی نائل آمد. 

حجت الاسلام کرمانشاهی که جانباز ۳۵ درصد دوران دفاع مقدس بود به طور مستمر در انجام فعالیت‌های تبلیغی در جبهه‌های جنگ فعال بود. 

وی در دوران پس از جنگ فعالیت‌های تبلیغی و جهادی بسیاری در قم و استان خوزستان انجام داد. سرانجام پس از انجام تبلیغات دینی در استان خوزستان بر اثر ایست قلبی در سن ۶۳ سالگی به هم رزمان شهیدش پیوست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انتصاب حجت‌الاسلام توجهی به‌ سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • حجت‌الاسلام توجّهی به عنوان تولیت مدرسه مطهری منصوب شد
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • حجت الاسلام توجهی به تولیت مدرسه عالی شهید مطهری منصوب شد
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • حجت‌الاسلام توجهی به تولیت مدرسه عالی شهید مطهری منصوب شد
  • حجت‌الاسلام توجّهی به تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب شد
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به‌سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • وظیفه امروز مومنین عالم تشخیص راه حق و جهاد در این مسیر است
  • یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست