Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید دانایی شامگاه یکشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت 82 درصد از بیماران در داخل استان درمان و 18 درصد به خارج از استان برای ادامه درمان اعزام می شدند.
دانایی خاطرنشان کرد: کاهش تعداد بیماران اعزامی به خارج از استان برای ادامه درمان، نشان از موفقیت و ارتقای جایگاه حوزه درمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در زمان حاضر این پنج درصد بیماران اعزامی به خارج از استان سمنان شامل بیماران دچار سوختگی شدید هستند که به خاطر نبود بخش تخصصی سوختگی به خارج از استان ارجاع می شوند.
وی افزود: تکمیل طرح مرکز سوانح سوختگی در استان سمنان، درصد بیماران اعزامی به خارج از استان را کاهش چشمگیر خواهد داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان یادآور شد: طرح مرکز سوانح سوختگی و مرکز غربالگری سرطان در زمینی با زیر بنای 12 هزار متر مربع در سال 1390 کلنگ زنی شد و در زمان حاضر 52 درصد پیشرفت دارد.
دانایی اضافه کرد: برای اجرای کامل طرح تحول نظام سلامت در استان سمنان تکمیل تمامی طرح های حوزه سلامت ضروری است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان تصریح کرد: خیران این دانشگاه را در تکمیل طرح های عمرانی ناتمام کمک کنند تا گستره خدمات درمانی به شهروندان استان سمنان کامل شود.
به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم ‌پزشکی استان سمنان حدود 2 هزار و 600 دانشجو در هشت دانشکده دارد که 2 رشته در مقطع کاردانی ، 18 رشته در مقطع کارشناسی دارد.
7342/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بهداشتی و درمانی دانشجو دانشگاه علوم پزشکی استان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سرطان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، حجت الاسلام و المسلیمن مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه شهر سمنان، دکتر احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، دکتر محمد بهرامی فرماندار سمنان، حسین موسوی شهردار سمنان و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، بیان نمود: در حال حاضر پایگاه سلامت کهنه دژ به صورت ضمیمه در مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم تصرت الله دانائی شهرستان سمنان در حال خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه است و امروز با حضور مقامات استانی پایگاه سلامت غیرضمیمه کهنه دژ در زمینی با مساحت 344/5 متر مربع و با زیربنای 250 متر مربع کلنگ زنی شد.

دکتر کامران قدس با اشاره به اینکه جمعیت تحت پوشش این پایگاه سلامت برابر با 8420 نفر است، گفت: در این پایگاه سلامت پزشک، مراقب سلامت و روان شناس خدماتی همچون واکسیناسیون، مراقبت های مربوط به مادران باردار، نوزادان، سالمندان، بیماران و... را ارائه می دهند.

وی ضمن قدردانی از حضور مقامات استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا در این آئین، تصریح کرد: توجه این عزیزان به حوزه سلامت استان سمنان و همراهی این مقامات درراستای ارتقای بیش از پیش خدمات بهداشتی و درمانی با این دانشگاه باعث افتخار ماست.

۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899348

دیگر خبرها

  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است