Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@05:20:07 GMT

موسسه های خیریه حوزه درمان تجمیع و تخصصی شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۵۵۹۳

موسسه های خیریه حوزه درمان تجمیع و تخصصی شوند

احمد همتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تجمیع و تخصصی شدن خیریه ها، موجب افزایش کیفیت و کمیت خدمات رسانی در حوزه سلامت می شود و مسوولان برای تحقق این راهبرد برنامه ریزی کنند.
وی، همپوشانی کارهای موسسه های خیریه را مانع ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان در حوزه سلامت دانست و تصریح کرد: ورود تخصصی به حوزه سلامت درصد موفقیت و ارایه خدمات مطلوب را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که لازمه اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان سمنان تکمیل طرح های ناتمام است، اظهار داشت: تکمیل طرح های عمرانی حوزه سلامت در این استان نیازمند کمک خیران است.
همتی خاطر نشان کرد: تشکیل کمیته متشکل از تیم تخصصی وزارت بهداشت و وزارت مسکن و شهرسازی راهکاری برای ساماندهی طرح های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل کمیته نظارت نقش موثری در پیگیری روند اجرای طرح های عمرانی و به طور خاص کاهش مشکلات در امر ساخت بیمارستان خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، حسینعلی شهریاری از اعضای کمیسون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و ابراهیم گلمکانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش، در سفر ۲ روزه به استان سمنان از طرح های ناتمام درحوزه بهداشت و درمان این استان بازدید کردند.
طرح مرکز سوانح سوختگی و مرکز غربالگری سرطان در زمینی با زیر بنای 12 هزار متر مربع و 52 درصد پیشرفت فیزیکی از سال ۱۳۹۲ تا زمان حاضر از جمله طرح های نا تمام در حوزه سلامت در استان است.
بخش روان با زیر بنای 1500 متر مربع در دست و پیشرفت فیزیکی 35 درصد، اورژانس جنرال در زیر بنای یک هزار متر مربع و ۴۰ درصد پیشرفت، ا تاق های عمل به زیر بناب ۸۵۰ متر مربع و ۶۰ پیشرفت فیزیکی و دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان از دیگر طرح ناتمام در این استان هستند.
7342/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان سمنان بهداشت درمان و آموزش درمان شورای اسلامی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد

به گزارش جماران؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بررسی سوابق دکتر رضا ملک زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، با بازنشستگی وی موافقت نکرد.

طبق گزارش وبدا رسانه بهداشت، دانشگاههای علوم پزشکی طبق آیین نامه اعضای هیات علمی و با تایید وزارت بهداشت می توانند فعالیت اساتید ممتاز را تا سن ۸۰ سالگی بر اساس نیازهای اموزشی و پژوهشی تمدید نمایند. 

لذا با اختیار حاصل از این ظرفیت قانونی، بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • سازمان ملل: اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • لزوم تفکیک «وقف» و «خیریه» در نظام سلامت
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است
  • توسعه ایمنی درمانی سلول‌های تی برای درمان سرطان خون
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود